April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۶۶۰۷
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
0
فیس بوک به میلیون ها کاربر در باره استفاده از برنامه‌های سرقت کلمات عبور هشدار فوری داده است.

هشدار فیس بوک به میلیون ها کاربر

تیم امنیتی فیس بوک نرم افزار مخربی را پیدا کرده اند که می‌تواند امکان دسترسی هکر‌ها را به دستگاه‌های شخصی بدهد، فیس‌بوک به میلیون‌ها کاربر هشدار فوری صادر کرد.

گای روزن، مدیر ارشد امنیت اطلاعات متا، گفت: از دیدگاه بازیگر بد، ChatGPT رمزنگاری جدید است.

از ماه مارس، متا ادعا کرد که اشتراک گذاری بیش از ۱۰۰۰ آدرس وب مخرب را که ظاهراً به ChatGPT مرتبط بودند، مسدود کرده است. متا اعلام کرد که بررسی و اقدامی علیه گونه‌های بدافزار انجام داده است که از علاقه مردم به ChatGPT OpenAI بهره می‌برد تا آن‌ها را فریب داده و بدافزاری را نصب کنند که تظاهر به ارائه عملکرد هوش مصنوعی می‌کند.

در این بیانیه آمده است: تحقیقات ما و محققان امنیتی بار‌ها نشان داده شده است که اپراتور‌های بدافزار، درست مانند ارسال‌کنندگان هرزنامه، سعی می‌کنند به مسائل کلیدی و موضوعات محبوب توجه مردم را جلب کنند. با هدف نهایی فریب دادن افراد به کلیک بر روی لینک‌های مخرب یا دانلود نرم افزار‌های مخرب، آخرین موج کمپین‌های بدافزار متوجه محبوب شدن ابزار‌های مولد هوش مصنوعی شده است.ChatGPT اینترنت را طوفانی کرده است، اما مردم هنوز در مورد نحوه عملکرد واقعی برنامه هوش مصنوعی گنگ هستند.

این برنامه می‌تواند متن‌های مانند انسان را از طریق مدل‌های زبان پس از اینکه کاربر به آن پیام داد، ایجاد کند. با این حال، باید به شما هشدار داده شود که این امکان وجود دارد که ChatGPT اطلاعات نادرست یا گمراه کننده به شما بدهد.

Open AI توضیح داد: «این مدل‌ها بر روی حجم وسیعی از داده‌های اینترنت نوشته شده توسط انسان‌ها از جمله مکالمات، آموزش دیده‌اند، بنابراین پاسخ‌هایی که ارائه می‌دهد ممکن است شبیه انسان به نظر برسد. مهم است که به خاطر داشته باشید که این نتیجه مستقیم طراحی سیستم است (یعنی به حداکثر رساندن شباهت بین خروجی‌ها و مجموعه داده‌هایی که مدل‌ها روی آن آموزش داده شده اند)؛ و اینکه چنین خروجی‌هایی ممکن است نادرست و در موارد دیگر گمراه‌کننده باشند.»

Open AI هشدار می‌دهد: ChatGPT به اینترنت متصل نیست و گاهی اوقات می‌تواند پاسخ‌های نادرست تولید کند. اطلاعات محدودی از جهان و رویداد‌های پس از سال ۲۰۲۱ دارد و همچنین ممکن است گهی دستورالعمل‌های مضر یا محتوای مغرضانه تولید کند.

منبع: Sean Keach

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: