April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

در دنیای امروز به لطف پیشرفت تکنولوژی و در دسترس بودن اینترنت و وسایلی همچون لپ تاپ و موبایل، اکثر امور به راحتی و در کوتاه ترین زمان و با چندین کلیک قابل انجام است. بانکداری الکترونیکی یکی از پیشرفت هایی است که در چندین سال اخیر توانسته است امور بانکی ریز و درشت را برای مسئولین موسسات مالی و اعتباری و همچنین مشتریان به راحتی مدیریت و حل و فصل کند. قرض الحسنه یکی از موسسات اعتباری و مالی است که در کشور ما شعب متعددی دارد و بنا به دلایل و مزایای مختلف همچون ارائه وام های کم بهره و زودهنگام مشتریان زیادی دارد. پس به همین دلیل موسسات و صندوق های قرض الحسنه به دلیل گسترش خود، به فکر افتاده اند تا از نرم افزارهای مخصوص صندوق قرض الحسنه استفاده کنند تا بدین صورت بتوانند با دنیای الکترونیک و دیجیتال همگام و همسو باشند.

اگر شما خواهان استفاده از نرم افزار قوی و منحصر به فرد برای موسسه قرض الحسنه خود می باشید، با کارشناسان شرکت برنامه نویسان نواندیش پاسارگاد در تماس باشید. مجموعه ما بهترین نرم افزار صندوق قرض الحسنه تحت عنوان نرم افزار و برنامه مدیریت قرض الحسنه پاسارگاد را مطابق با نیازهای مدیران و مشتریان با کاربری آسان، حرفه ای و امنیت بالا به شما عزیزان ارائه می دهد.

نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد دارای چه مزایایی است؟

به طور کلی استفاده از نرم افزار و اتوماسیونی که بتواند امور اداری و بانکی را به آسان ترین شکل انجام دهد، لازم و ضروری می باشد. شرکت برنامه نویسی پاسارگاد از مجموعه های پیشرو در تولید پیشرفته ترین و جامع ترین نرم افزار قرض الحسنه و نرم افزار تعاونی اعتبار در کشور ما می باشد که به عنوان یک نامی معتبر در مدیریت قرض الحسنه ها فعالیت دارد. از مزایا و ویژگی های برتر و اصلی نرم افزار مدیریت قرض الحسنه پاسارگاد می توان به موارد زیر اشار کرد:

  • کاربری آسان برای مدیران، کارمندان و مشتریان به دلیل طراحی کاربرپسند

  • امنیت بالای نرم افزار به دلیل استفاده از تیم قوی با تحصیلات و گواهی معتبر از آلمان

  • امکان نصب به زبان فارسی برای سهولت در استفاده

  • تهیه و بازیابی کپی پشتیبان از اطلاعات به صورت بسیار ساده

همچنین لازم به ذکر است که نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد دارای تاییدیه فنی از شواری عالی انفورماتیک و گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ می باشد و با داشتن ویژگی های منحصر به فرد بیش از ۱۰۰۰ مشتری فعال در سراسر کشور دارد.

نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد از چه امکاناتی برخوردار می باشد؟

نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد از امکانات ویژه ای برخوردار است و از سامانه های متعددی جهت امنیت و کاربری آسان استفاده می کند. از امکانات اصلی اپلیکیشن قرض الحسنه پاسارگاد می توان به ثبت نام، حساب، چک، تسهیلات و گزارشات اشاره کرد. هر کدام از این امکانات خود دارای امکانات و ویژگی های متعددی می باشد که در اینجا امکانات گزارش گیری را بیان می داریم:

  • گزارش لیست مشتریان با پارامترهای نوع حساب، میزان سپرده، وضعیت حساب، تاریخ تولد، شماره حساب، کد ملی و ...

  • گزارش از عملکرد حساب های یک عضو به صورت تفکیکی و یا تجمیعی، گزارش از هر دسته حساب ها جهت کنترل و مقایسه عملکرد هر دسته از حساب

  • گزارش از انواع عملیات بانکی صورت گرفته در محدوده زمانی مختلف

  • گزارش از عملکرد یک شعبه در محدوده زمانی مختلف و مبادلات بین شعب

  • گزارش دوره ها به تفکیک مشتریان و پرداختی های یک دوره در محدوده زمانی

  • گزارش از معوقه ها و امکان ارسال پیامک خودکار اقساط معوقه

  • گزارش متنوع از کسورات و اضافات یک باجه در محدوده زمانی مختلف جهت مدیریت بهتر باجه

  • گزارش از صندوق موسسه جهت کنترل ورود و خروج نقدینگی به صورت کلی یا به تفکیک باجه ها

  • گزارش از چک های دریافتی و پرداختی در محدوده بانک صادرکننده و یا گیرنده چک

  • گزارش از اسناد حسابداری به صورت ریز و خلاصه (روزانه، هفتگی و ماهانه)

لازم به ذکر است که اگر شما می خواهید قبل از تهیه نرم افزار صندوق قرض الحسنه پاسارگاد، امکانات آن را مشاهده نمایید، می توانید دموی این اپلیکیشن را از روی وب سایت درخواست داده و از آن بهره ببرید.

در آخر این نکته را بیان می داریم که شرکت پاسارگاد علاوه بر ارائه نرم افزار صندوق قرض الحسنه به فروش سخت افزارهای مربوط به این نرم افزار نیز مشغول می باشد. همچنین این شرکت از تیمی فعال جهت آموزش و پشتیبانی از نرم افزار قرض الحسنه و سخت افزارهای مربوطه برخوردار می باشد. تیم پشتیبانی شرکت ما با تجربه کافی و استفاده از زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری موجود، آماده خدمت رسانی جهت افزایش رضایت مشتریان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: