April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
یک تریدر بازار سرمایه تشریح کرد
کد خبر: ۳۹۶۶۸۲
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
0
یک مدرس رمز ارز با اشاره به اینکه شاهد ایجاد مستمر رمزارز‌های جدید هستیم گفت: بسیاری از رمز ارز‌ها می‌آیند و با وجود تبلیغات گسترده، از بین می‌روند.

پای خریداران ناآگاه روی رمزارز‌های پوست موزی

حمیدرضا کاشانی در گفت و گو با خبرنگار پول نیوز با اشاره به اینکه از روزی که بیت کوین به بازار آمد تا امروز که رمز‌های بی شماری پا به عرصه گذاشته اند، تحولات عجیبی در بازار رخ داده گفت: در "کوین مارکت گپ" لیست صد رمزارز برتر را به صورت لحظه‌ای میتوان دید، به عبارت بهتر همه روزه لیست رمزارز‌های برتر در این سایت به نمایش در می‌آید.


وی با تاکید بر اینکه رصد دایم کوین مارکت گپ، حقایق بسیاری را نشان می‌دهد گفت: بسیاری از رمزارز‌ها که در رتبه‌های بالای این سایت قرار می‌گیرند، دوامی ندارند و پس از مدتی از بین می‌روند.


این مدرس رمز ارز با اعلام اینکه بسیاری از رمزارز‌ها قدرت، قوت و پشتوانه‌ای برای ماندن ندارند گفت: کسانی که پشت رمز ارز‌های ایجاد شده هستند، آن را در بوق و کرنا می‌کنند و آنچنان تبلیغاتی به راه می‌اندازند که مردم را مجاب به خرید این رمزارز‌ها می‌کنند، در حالی که این خرید هرگز سودی ندارد و در مدت کوتاهی به زیان منجر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دلار، ابزار پرقدرت بحران سازی


وی با یادآوری اینکه تا سال گذشته رمز ارز "بی تی تی" به عنوان یک رمز ارز آینده دار مطرح می‌شد گفت: کسانی که این رمز ارز را طراحی و به بازار عرضه کردند، می‌گفتند آمده اند که بمانند، آمده‌اند که دنیا را بگیرند، قرار بود کل مبادلات ورزشی به وسیله بی تی تی انجام شود، اما امروزه مشاهده می‌کنیم که هیچ ردی از این رمزارز وجود ندارد.


کاشانی بر مطالعه در زمینه رمزارز‌ها تاکید کرد و گفت: اینکه بدون مطالعه و آگاهی وارد بازار بشویم و هر چیزی عرضه می‌شود را بخریم، نه تنها به زیان خودمان منجر می‌شود، بلکه زمینه ساز بی ارزش کردن معاملات رمز ارز می‌شود.


وی بر بدست آوردن آگاهی از آموزش تاکید کرد و گفت: باید باور کنیم که آموزش هزینه نیست، بلکه آموزش سرمایه گذاری از نوع ماندگار است. به همین دلیل قبل از ورود به بازار رمز ارز، بهتر است آموزش‌های لازم را ببینیم تا به مهارت در زمینه تجارت رمز ارز پی ببریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: