یادگیری وردپرس

آیا شما هم علاقه مند به طراحی سایت هستید و در شروع یادگیری می باشید؟ خوب، گزینه های زیادی وجود دارد، و بسیاری از آنها برای مبتدیان بسیار خوب هستند. شاید شنیده باشید که وردپرس گزینه بسیار خوبی است؟ و باید بگم که درست شنیده اید.
وردپرس در حال حاضر بیش از 40 درصد از سایت های طراحی شده در اینترنت را در اختیار دارد. چرا؟ چون می توان آن را به گونه ای تنظیم کرد که تقریباً برای هر نیاز سایتی مناسب باشد.
علاوه بر این، تعداد زیادی قالب وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید تا وب سایت شما منحصر به فرد به نظر برسد و تعداد زیادی افزونه برای اضافه کردن ویژگی های جالب وجود دارد.

فقط یک مشکل وجود دارد تلاش برای یادگیری وردپرس به عنوان یک مبتدی می تواند چالش برانگیز باشد و باعث کاهش سرعت بسیاری از علاقه مندان جدید شده است. پس برای یادگیری وردپرس بصورت خود آموز چه کاری می توانید انجام دهید؟ در ادامه مقاله ما چندین منبع آموزش وردپرس هم به زبان فارسی و هم انگلیسی معرفی کردیم که به شما در یادیگیری هرچه سریعتر و راحت تر وردپرس کمک می کند و امید وارم برای شما مفید واقع شود

آموزش وردپرس Udemy

Udemy دارای یک پورتال یادگیری آنلاین با صدها دوره آموزشی حرفه ای در مورد وردپرس و بسیاری از موضوعات دیگر است. دوره های آموزشی از مبتدی تا پیشرفته در این سایت موجود است و هر یک شامل کمک های آموزشی و آزمون ها برای آزمایش دانش شما در سایت می باشد.

هنگامی که در یک دوره ثبت نام می شوید، همه آن مطالب آموزشی برای همیشه در دسترس شما هستند تا هر زمان که بخواهید که آنها را دوباره مشاهده بکنید این یک سایت عالی برای علاقه مندانی است که می‌خواهند روشی ساختارمندتر برای یادگیری وردپرس و نکات آن داشته باشند. در حالی که بسیاری از دوره های WP ارائه شده در Udemy هزینه دارند - برخی از آنها از 10 دلار شروع می شوند - تعدادی دوره به صورت رایگان در دسترس هستند. و شما باید به دلار پرداخت کنید که برای ایرانی که کمی دشوار است

یادگیری وردپرس با WordPress Codex

WordPress Codex یک مخزن دانش رایگان است که توسط WordPress.org میزبانی می شود که اسناد گسترده ای را در مورد هر چیزی که با وردپرس مرتبط است ارائه می دهد. آن را به عنوان راهنمای کاربر وردپرس در نظر بگیرید! این شامل تمام اصول اولیه ای است که برای ساختن وب سایت خود باید بدانید.

Codex به راحتی به بخش هایی تقسیم می شود که نیازهای خاص مبتدیان وردپرس، طراحان وب، توسعه دهندگان تم و مدیران وب سایت را برآورده می کند. و اگر می‌خواهید در مورد آنچه باعث تیک زدن وردپرس می‌شود بیشتر بدانید، می‌توانید پایگاه داده کد مرجع را جستجو کنید تا اطلاعاتی در مورد تمام عملکردها، کلاس‌ها، روش‌ها و قلاب‌های وردپرس به دست آورید.

چه در وردپرس تازه کار هستید یا یک حرفه ای باتجربه، اجازه دهید Codex راهنمای شما باشد.

یادگیری وردپرس

مقالات و دوره های دموتیک سایت

مقالات و دوره‌های آموزش وردپرس دموتیک سایت این مجموعه به عنوان یک شرکت خدمات طراحی سایت که چنیدین سال در این حوزه فعالیت کرده است و تجربیات خود را در زمینه طراحی سایت با وردپرس را بصورت مقاله و دوره ویدیوی آموزشی که حاصل سال ها تجربه است را در اختیار علاقه مندان و افرادی که قصد یادگیری وردپرس را دارند قرار داده است. از مباحث ابتدایی مانند نصب و راه‌اندازی وردپرس تا مباحث پیشرفته را می‌توانید در این سایت پیدا کنید. مقالات و دوره‌های وردپرس سایت دموتیک از تجربیات و اطلاعات بروز و کاربردی برخوردار بوده و با استفاده از آن‌ها می‌توانید به راحتی وب‌سایت حرفه‌ای خود را ایجاد کنید.

آموزش های WordPress TV

WordPress TV آموزش های ویدئویی برای کاربران مبتدی و با تجربه تر ارائه می دهد. ویدیوها به راحتی قابل هضم هستند و موضوعاتی از اجرای سئو اولیه تا طراحی وب پیشرفته را پوشش می دهند.

همچنین بخشی از ویدیوها اختصاص داده شده به WordCamps وجود دارد: گردهمایی هایی برای جامعه وردپرس برای بحث و تجلیل از همه چیز وردپرس. می توانید سمینارهای مختلف و مصاحبه های سخنران مهمان از WordCamps گذشته را بررسی کنید.

هر ویدیو در WordPress.tv توسط کاربران فعال وردپرس ایجاد و ارسال می شود. این منبع نیازی به ثبت نام ندارد - فقط وارد شوید! - و کاملا رایگان است.

آموزش WPBeginner

WPBeginner یک منبع جامع برای کاربران و علاقه مندان وردپرس در سطح مبتدی با وبلاگ، آموزش ها و راهنماهای عمیق و دوره های ویدیویی رایگان است. دوره های ویدیویی کاملا رایگان است و پس از تکمیل فرم ثبت نام ایمیل ساده در دسترس قرار می گیرد.
این دوره ها راهی عالی برای یادگیری اصول اولیه وردپرس هستند. آنها طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهند، از جمله نحوه درست ایجاد یک وبلاگ، مقابله با خطاهای وب، تنظیم زبان و تنظیمات دسترسی برای وب سایت شما، و ساخت سایت شما برای چند رسانه ای دوستانه.

نمی خواهید ثبت نام کنید؟ کانال یوتیوب سایت را بررسی کنید: WPBeginner – آموزش وردپرس. به غیر از برخی از مضامین ممتاز وردپرس و افزونه های ارائه شده، تمام محتوای WPBeginner رایگان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: