کد خبر: ۳۹۷۴۰۶
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
0

علیرضا فخاری، استاندار تهران به همراه علی مهری، معاون هماهنگی و امور اقتصادی خود و همچنین تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی ضمن بازدید از شهرک صنعتی گلگون شهریار از کارخانه پرشیا استیل، تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی دیدن کرد

 بازدید استاندار تهران از کارخانه پرشیا استیل

علیرضا فخاری، استاندار تهران به همراه علی مهری، معاون هماهنگی و امور اقتصادی خود و همچنین تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی ضمن بازدید از شهرک صنعتی گلگون شهریار از کارخانه پرشیا استیل، تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی دیدن کرد.

شهرستان شهریار از نظر جغرافیایی در غرب استان تهران قرار دارد و با وجود کارخانه‌ها و کارگاه‌های مهم از لحاظ صنعتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در سفر استاندار تهران به این شهرستان با صنعتگران این منطقه جلسات صمیمانه‌ای برگزار شد و مقامات در جریان مشکلات صنعتگران قرار گرفتند.

استاندار تهران ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه پرشیا استیل، با مدیرعامل این مجموعه آقای رضا حنیفی درباره مهم ترین محصولات تولیدشده و طراحی و تولید محصولات جدید علی رغم وجود مشکلات و موانع گفتگو کرد.

فخاری همچنین با سایر مدیران، کارگران و پرسنل کارخانه به صحبت پرداخت و در جریان چگونگی فعالیت آنها قرار گرفت.

استاندار تهران با بیان این نکته که نگاه دولت مردمی، حمایت از بخش تولید و اشتغال است، عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی، نگاه همه مسئولان باید در راستای کمک به بخش صنعت باشد.

وی افزود: تمرکز دولت در امور زیرساختی رشد تولید، جزو اهداف مهم است و تمرکز باید بر رفع موانع تولید در بخش صنایع کوچک‌مقیاس باشد که با ایجاد ارزش افزوده بیشتر، سطح اشتغال را بالا می‌‌برد.

پرشیا استیل، ارائه کننده کامل ترین و متنوع ترین تجهیزات مدرن آشپزخانه صنعتی

شرکت پرشیا استیل با هدف ارائه خدمات به‌روز در زمینه مشاوره، طراحی، تهیه، تولید و نصب تجهیزات آشپزخانه‌ صنعتی، سلف سرویس و سردخانه تاسیس شده است. این مجموعه با حضور مدیران باسابقه، کارشناسان مجرب و متخصص و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا توانسته طی چهار دهه اخیر با تولید محصولات باکیفیت نیاز مصرف‌کنندگان را برطرف کند.

زمینه فعالیت شرکت پرشیا استیل 6 محور اصلی شامل مشاوره و طراحی، تولید، واحد بازرگانی، دفتر مرکزی و نمایشگاه دائمی، آشپزخانه پخت زنده و خدمات حین و پس از فروش را در بر دارد. کارخانه و خط تولید مجهز این شرکت در شهرک صنعتی گلگون واقع شده است.

پرشیا استیل، تاکنون بیش از هزار پروژه در سراسر کشور شامل آشپزخانه سازمان‌ها، صنایع، شرکت‌ها، مراکز نظامی، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز و مجتمع‌های درمانی، کیترینگ‌ها، رستوران‌ها و تالارها، هتل‌ها و مهمانسراها، فست‌فودها، کافه‌ها، قنادی و... را طراحی و تجهیز کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: