کد خبر: ۳۹۷۶۷۶
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
0
رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو گفت: اکنون بزرگترین مشکل ما وجود روغن و فیلتر بی ‎کیفیت و تقلبی در بازار است.

توزیع روغن و فیلتر بی کیفیت و تقلبی بزرگترین چالش پیش رو

علیرضا نیک آئین، رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو گفت: در حال حاضر بزرگترین مشکل ما وجود قطعات، روغن و فیلتر بی ‎کیفیت در بازار است. کالای تقلبی بیداد می‌کند و تعمیرکاران را به چالش می‌کشاند. گارانتی قطعات هم خود قانون بی قانونی است و در عمل معنا و مفهومی ندارد.

او گفت: یکی دیگر از مشکلات این صنف، نیروی کار جوان است که متاسفانه بسیار کم شده است. از آنجا که شغل سختی است و جوانان به شغل‌های راحت‌تر گرایش بیشتری دارند، دیگر کسی به سمت و سوی این حرفه نمی‌آید و مراجعه کننده‌ای برای آموزش نیست.

نیک ‎آئین گفت: درخواست ما از مسئولان آموزش و پرورش و آموزش عالی این است که فکری برای این مشکل بیندیشند. باید آموزش نیرو در سطح هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها افزایش یابد. ما آمادگی خود را برای کمک در تحقق این امر، ریشه یابی مشکل و جذاب سازی این شغل برای جوانان اعلام می‌کنیم. ضمن اینکه مجوز آموزش از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور هم داریم؛ ولی متاسفانه استقبال و اشتیاقی در جوانان نمی‌بینیم.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران گفت: هرچند این مشکل مربوط به بخش آموزشی کشور است، اما امیدواریم با برنامه ریزی صحیح متولیان آموزش این مشکل مرتفع شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: