April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۷۶۸۷
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
0
تهیه کننده برنامه «بی زحمت» حمایت مدیران را مهمترین عامل موفقیت برنامه‌های طنز دانست و گفت: این برنامه درباره دغدغه‌های روزانه یک مسئول است.

«بی زحمت» دغدغه‌های یک مسئول را به چالش می‌کشد

امیر بیشه، تهیه کننده و بازیگر برنامه «بی زحمت» با حضور در استودیو شبکه خبر سیما در درباره این برنامه توصیحاتی ارائه کرد.

بیشه درباره شخصیت‌های این برنامه گفت: «بی زحمت» داستان روزانه مسئول و راننده اش است که هر روز با یکی از دغدغه‌ها و مشکلات مردم روبرو می‌شوند. شخصیت اصلی آن رحمت است که فقط سمت رانندگی یک مسئول را دارد، ولی در واقع بسیاری از وظایف مسئول را می‌پذیرد و همه کاری انجام می‌دهد. او هر روز سعی می‌کند اتفاقات بدی که ممکن است پیش بیاید پیش بینی کند، اشتباهات مسئول را جمع و جور کند و حتی به جای او تصمیم بگیرد و کارش را انجام دهد.

وی افزود: سومین شخصیت برنامه یک خبرنگار است که قرار نبود نقشی به این پررنگی داشته باشد، ولی از آنجا که بازیگر این نقش، در طول ضبط به خوبی این شخصیت را پیدا کرد، شخصیت خبرنگار الان از مهم‌ترین نقش‌های این برنامه است. او به خوبی رسالت یک خبرنگار را در مواجهه با مشکلات نشان می‌دهد و هر روز با یک مشکل روبه رو می‌شود و به خاطر ارتباط نزدیکی که با مسئول دارد، او را درجریان قرار می‌دهد تا شاید کاری برای حل مشکلات مردم انجام دهد.

بیشه درباره موضوعات انتخابی این برنامه توضیح داد: موضوعات این برنامه توسط یک کارگروه زیر نظر مدیر گروه شبکه انتخاب می‌شود، که این موضوع‌ها دو دسته می‌شود. موضوعاتی که سوخت نمی‌شوند و همیشه جزو مشکلات و معضلات جامعه بوده است و موضوعاتی که به روز هستند و از اتفاقات روز جامعه الهام گرفته می‌شوند مثل موضوعات اخیر بلیت هواپیما، مقایسه خودرو‌های داخلی و خارجی.

تهیه کننده و بازیگر این برنامه درباره مرزبندی بین طنز و هجو در این برنامه طنز توضیح داد: ما برای این که گرفتار هجو و یا توهین به قشر خاصی نشویم از متون ادبی، ضرب المثل‌ها و اشعار کهن زبان فارسی در فواصل برنامه استفاده می‌کنیم و یا اگر احساس کنیم حتی لحن بازیگر توهین آمیز است آن بخش را اصلاح و یا از برنامه حذف میکنیم.

بیشه در پایان یادآور شد: لازمه موفقیت این برنامه و یا برنامه‌های طنز دیگر حمایت مدیران است. من شخصاً فکر میکردم یک هفته بعد از پخش این برنامه، به دلیل کنایه‌ها و یا نیش طنازانه اجازه پخش این برنامه را به ما ندهند، ولی حمایت آقای افتخاری مدیر شبکه و بازنگری و توجه مدیر گروه خوشبختانه باعث تداوم این برنامه شود. «بی زحمت» هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ به تهیه کنندگی و اجرای امیر بیشه و بازیگری علی زمانی و حسام خلیل نژاد راهی آنتن صبا می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: