April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

حمل و جابه‌جایی بار به بسته به نوع وسیله مورد نظر، حجم و وزنی که دارد به روش‌های مختلف و با وسایل نقلیه گوناگون انجام می‌شود. وسایل نقلیه بزرگ فقط برای حمل اثاثیه بزرگ و سنگین مناسب هستند ولی برای اثاثیه جزئی‌تر وانت بار استفاده می‌شود. شاید برای شمایی که در غرب تهران زندگی می‌کنید پیش آمده باشد که نیاز به وانت بار داشته‌اید و در اینترنت به دنبال باربری با وانت در منطقه غرب تهران بگردید. ظریف بار وانت باربری مورد نیاز شما در غرب تهران می‌باشد که خدمات زیادی ارائه می‌کند. در ادامه انواع خدمات وانت بار غرب تهران را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

هنوز هم افرادی هستند که برای فرار از هزینه وانت و کارگر، وسایل خود را شخصا و با کمک دوستان خود جابه‌جا می‌کنند. شاید در نظر اول این کار صرفه‌جویی در زمان و هزینه باشد، اما ریسک زیادی است و ممکن است در آینده هزینه‌ای که صرف جبران صدمات وارد شده به وسیله یا بدن خود می‌کنید، بسیار بیشتر از هزینه کرایه کارگر و وانت بار شود.

حمل یخچال ساید بای ساید با وانت در تهران

جابه‌جایی یخچال نیاز به یک سری اقدامات مقدماتی دارد. حتما باید خالی باشد. یخچال را خاموش کرده و برق آن را قطع می‌کنیم. این کار چند ساعت قبل از جابه‌جایی باید انجام شود تا دمای یخچال به دمای اتاق برسد. تمام قفسه‌ها و شیشه‌های یخچال را در می‌آوریم. اکنون نوبت بسته بندی یخچال است. کارگران ما در ظریف بار وانت درب یخچال را با طناب مخصوصی می‌بندند تا به هیچ صورتی باز نشود. سپس دور تا دور آن را با فوم‌های ضربه گیر می‌گیرند تا دچار آسیب نشود و همچنین به در و دیوار صدمه نزند. در آخر کارگران با مهارت‌هایی که یاد گرفته‌اند، یخچال شما را صحیح و سالم به مقصد می‌رسانند.

جهت حمل یخچال ساید در تهران کلیک کنید.

جابه‌جایی پیانو در وانت بار

حمل وسایل حساسی مثل پیانو نیاز به مهارت و مراقبت زیادی دارد. دقت داشته باشید به هیچ وجه جابه‌جایی پیانو را به افرادی مهارت و تجربه کافی ندارند نسپارید، زیرا ممکن است با کوچک‌ترین برخورد، عملکرد آن دچار مشکل شود. برای حمل پیانو توسط وانت بار غرب تهران این مراحل طی می‌شود:

  1. در کلاویه‌ها را می‌بندند.

  2. کل پیانو را با پلاستیک‌های ضد ضربه بسته‌بندی می‌کنند.

  3. کارگران وانت بار به صورت حرفه‌ای پیانو را جابه‌جا می‌کنند، بدون این که کوچکترین خط و خشی روی آن بیفتد.

تلفن تماس : 02144042378

حمل گاوصندوق

گاوصندوق‌ها در اندازه‌های مختلفی وجود دارند، پس جابه‌جایی آن‌ها مثل هم نیست و بسته به حجم و وزن آن‌ها متفاوت است. حمل گاوصندوق‌های بزرگ بسیار خطرناک است و اگر توسط افراد غیر متخصص یا مبتدی انجام شود، ممکن است آسیب جدی به مکان با حتی خود فرد وارد کند.

جابه‌جایی گاوصندوق مانند وسایل دیگر ابتدا با بسته بندی مناسب آغاز می‌شود و جوری بسته می‌شود که گوشه‌های تیز آن نیز پوشانده شود، سپس حمل آن صورت می‌گیرد. گاهی برای گاوصندوق‌های سنگین نیاز به چندین کارگر قوی هیکل می‌باشدو

خدمات بسته بندی در وانت بار غرب تهران

بسته بندی وسایل اولین و مهمترین اقدامی است که قبل از جابه‌جایی آن‌ها باید انجام بگیرد، اما این کار اصولی دارد که در صورت رعایت نکردن ممکن است نتیجه عکس دهد و به ضررتان تمام شود.

چرا بسته بندی وسایل باید انجام گیرد؟

  • این کار از آسیب به وسیله و همچنین در و دیوارهای محیط جلوگیری می‌کند و اگر به صورت حرفه‌ای صورت بگیرد، احتمال آسیب را به صفر می‌رساند.

  • بسته بندی وسایل سبب حمل راحت آن‌ها می‌شود.

انواع بسته بندی

بسته بندی وسایل شکستنی

احتمال آسیب دیدن وسایل شکستنی بسیار بیشتر از وسایل دیگر است. به همین دلیل دقت و حوصله بیشتری نیاز دارد، پس علاوه بر بسته بندی مناسب باید مراقب باشیم به جایی برخورد نکنند. یکی از اقدامات مهم برای بسته بندی وسایل شکستنی این است که فضای بین وسایل در جعبه‌ها را با پارچه، دستمال، روزنامه، فوم، پوشال یا نایلون‌های حبابدار ‌پوشانیم.

بسته بندی وسایل بزرگ

شاید فکر کنید وسایل بزرگ نیاز به بسته بندی ندارند یا راهی برای آن وجود ندارد، اما برای بسته بندی اثاثیه بزرگ هم از وسایل مخصوصی وجود دارد که کارگران ما در ظریف بار وانت آن‌ها را در اختیار دارند و با تجربه‌ای که در دارند در زمان کوتاه و به صورت حرفه‌ای وسایل را بسته بندی می‌کنند.

وسایل مخصوص بسته بندی وسایل

کارتن

کارتن‌ها در اندازه‌ها و تعداد لایه‌های مختلف وجود دارند که لایه‌های بیشتر برای وسایل حساس‌تر به کار می‌رود. برای بعضی وسایل هم کارتن‌های مخصوصی وجود دارد.

ضربه گیر

ضربه گیرها از مهمترین وسایل بسته بندی به شمار می‌روند. وسایل حمل شده حتی اگر داخل کارتن هم باشند باز ممکن است به جایی برخورد کنند و صدمه ببینند. در این جا اهمیت ضربه گیرها مشخص می‌شود. ضربه گیر در صورت برخورد وسیله به و تکان زیاد، از آسیب آن جلوگیری می‌کند.

چسب و طناب

برای اطمینان از بسته بندی محکم و کاربردی، از چسب و طناب استفاده می‌شود. این کار باعث می‌شود بسته بندی باز نشود.

تلفن تماس : 02144042378

کارگر وانت بار

جابه‌جایی وسایل استرس زیادی به افراد وارد می‌کند. بی شک افرادی که مهارت و تجربه زیادی در جابه‌جایی وسایل دارند، می‌توانند خیال شما را از سلامت وسایل بعد از رسیدن به مقصد راحت کنند و باعث صرفه جویی در وقت شما شوند. یکی دیگر از مزیت‌های گرفتن کارگر این است که دیگر از خستگی ناشی از جابه‌جایی اثاثیه خبری نیست. نکته‌ای که باید مد نظر داشته باشید این است که هر کارگری از مهارت کافی برخوردار نیست و اگر چشم بسته کارگر انتخاب کنید ممکن است موجب خسارات جبران ناپذیری برای شما شوند.

بیشتر بخوانید: کارگر اسباب کشی تهران

برای درخواست کارگر و کرایه وانت بار غرب تهران می‌توانید به شرکت ظریف بار تهران اعتماد کنید و خدمات بسته بندی، حمل و جابه‌جایی وسایل را به ما بسپارید.

تلفن تماس : 02144042378

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: