کد خبر: ۳۹۷۸۸۲
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
0
اخبار بانک صادرات ایران در خرداد ماه 1402 در شصت ثانیه تقدیم شما می‌شود

بانک صادرات ایران در 60 ثانیه(+فیلم)

پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی بورس بانک و بیمه شاهد رونمایی از محصولات جدید بانک صادرات ایران و شرکت‌های تابعه و همچنین برپایی کلاس‌های رایگان آموزشی در جایگاه این بانک بود. مدیر عامل بانک صادرات ایران در افتتاحیه همایش بازرسان حسابرسان تاکید کرد ظرفیت واحد‌های نظارتی برای دستیابی به اهداف راهبردی بانک چراغ راهنما است.

 

بیشتر بخوانید:

صدور «چکنو» با نسخه وب (PWA) همراه بانک صادرات ایران



اعطای تندیس زرین رضایتمندی مشتری به بانک صادرات ایران؛ تندیس زرین هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در قدردانی از عملکرد و پاسخگویی شایسته مرکز ارتباط با مشتریان بانک صادرات ایران صدای سپهر به این بانک اعطا و هم‌زمان خدمات و محصولات نوین بانک از جمله چکنو نخستین چک امن دیجیتال برای کارآفرینان و فعالان عرضه شد. صدور چک نو با نسخه  و پی دبلیو‌ای همراه بانک صادرات ایران.

 



صدور چکنو چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران ازطریق نسخه وب پی‌دبلیو‌ای همراه بانک صادرات ایران و بدون نصب نرم‌افزار امکان‌پذیر شد. مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با سخنرانی فرماندهان دوران دفاع مقدس و حضور مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در نمازخانه برج سپهر این بانک برگزار شد و حضور مردم در صحنه‌های مختلف و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان دو عامل موفقیت‌های انقلاب مورد تاکید قرار گرفت.

 بانک صادرات در خدمت مردم

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: