کد خبر: ۳۹۷۹۶۳
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
0
شرکت متا حداقل سن کودکان برای استفاده از هدفون واقعیت مجازی Quest را به ۱۰ سال کاهش خواهد داد.

کاهش سن استفاده از هدفون واقعیت مجازی Quest به ۱۰ سال

نظارت دولت بر نحوه رفتار شرکت‌های فناوری با کاربران زیر سن قانونی خود ادامه دارد و تشدید لایحه‌های کنگره آمریکا در این زمینه به دنبال تقویت قدرت تنظیم‌کننده‌ها و حتی ممنوعیت استفاده کودکان زیر ۱۳ سال از رسانه‌های اجتماعی است.

شرکت متا پس از شنیدن این طرح، حداقل سن استفاده کودکان از هدفون‌های Quest خود را از ۱۳ به ۱۰ سال کاهش داد. جو آزبورن سخنگوی متا با تایید این خبر یک پست وبلاگی اشتراک گذاشت و بیان کرد که والدین باید با ایجاد حساب کودک موافقت کنند و متا فقط برنامه‌هایی را توصیه می‌کند که برای آن گروه سنی رتبه‌بندی شده‌اند، و تبلیغات نیز به کودکان نشان داده نخواهد شد.

مهم‌تر از همه، اینکه نمایه و یک پرونده مخصوص برای کودک ۱۰ تا ۱۲ ساله تشکیل خواهد شد که Quest در انواع برنامه‌ها از آن به‌طور پیش‌فرض استفاده می‌کند.

پست وبلاگ Meta اشاره می‌کند که فقط والدین می‌توانند این ویژگی ایمنی را خاموش کنند، اما استفاده از Horizon Worlds، پلتفرم اجتماعی جهان باز Quest، حداقل در حال حاضر، همچنان برای افراد ۱۳+ در دسترس خواهد بود.

به راحتی قابل فهم است که چرا متا این کار را انجام داده‌است. این شرکت می‌داند که بچه‌ها می‌خواهند از هدست‌های واقعیت مجازی استفاده کنند؛ بنابراین بهتر است به آن‌ها تجربه محدودتری داد تا اینکه اجازه داده شود درباره سن خود دروغ بگویند.

پیش بینی می‌شود متا همچنین می‌خواهد از هرگونه شکایت یا جریمه احتمالی، مانند ۵۲۰ میلیون دلاری که کمیسیون تجارت فدرال اخیراً به اپیک گیمز تحمیل کرده است، جلوگیری کند. اکنون متا حداقل می‌تواند بگوید که گزینه‌ای را برای خردسالان با کنترل‌های سخت والدین ارائه می‌دهد.

منبع: الیوم السابع

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: