کد خبر: ۳۹۸۰۷۸
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
0
نتایج اولیه پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه تهران اعلام شد.

نتایج اولیه پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه تهران اعلام شد

دانشگاه تهران اعلام کرد که در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد با استناد به آئین نامه‌های شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از بین دانشجویان متقاضی (۲۰ درصد برتر دانشگاه تهران و دانشگاه‌های مشمول فراخوان) نسبت به پذیرش و معرفی تعدادی از متقاضیان اقدام کرده است.

پذیرش نهایی و ثبت نام قطعی منوط به احراز کلیه شرایط مندرج در فراخوان و پس از تأیید سازمان سنجش آموزش کشور؛ در شهریور ۱۴۰۲ از طریق وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران به آدرس http://academics.ut.ac.ir اعلام خواهد شد.

اعلام نتایج اولیه هیچ‌گونه حقّی برای داوطلبان ایجاد نمی‌کند و پذیرش نهایی منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور است و احراز صلاحیت عمومی و انضباطی دانشجویان ضروری است.

متقاضیان بایستی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۱ و در ۸ نیم سال دانش آموخته شوند.

نحوه و زمان ثبت نام حضوری و غیرحضوری پذیرفته شدگان ورودی سال ۱۴۰۲ از طریق پذیرش دانشجویان استعداد‌های درخشان، پس از اعلام نتایج قطعی کنکور سراسری کارشناسی ارشد از طریق وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه به نشانی http://academics.ut.ac.ir و پیامک به شماره همراه ثبت شده در سامانه اطلاع رسانی خواهد شد و قبول شدگان ملزم هستند اخبار مربوط به ثبت نام را از طریق وبگاه فوق پیگیری و در موعد مقرر نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام کنند.

لازم به ذکر است اطلاع رسانی از طریق وبگاه خواهد بود و معاونت آموزشی دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع رسانی از سایر مبادی ندارد.

پذیرفته شدگان اولیه علمی در صورت درخواست انصراف از ادامه تحصیل در این دانشگاه؛ ضروری است نسبت به تکمیل و تأیید " فرم انصراف مندرج در سامانه جامع آموزشی با شناسه کاربری و رمز ورود خود از تاریخ ۳۱/‏۰۳/‏۱۴۰۲‬ تا ۳۱/‏۰۴/‏۱۴۰۲‬ اقدام کنند. بدیهی است ثبت اطلاعات در سایت سازمان سنجش تنها توسط یک دانشگاه امکان‌پذیر است.

خواهشمند است؛ داوطلبان در بازه زمانی اعلامی نسبت به انصراف اقدام کنند تا نفرات ذخیره جایگزین شوند. پس از تاریخ فوق به هیچ عنوان امکان انصراف و جایگزینی نخواهد بود.

نکته قابل توجه داوطلبان این که نتایج توسط گروه‌های آموزشی مورد بررسی قرار گرفته است و چنانچه اعتراضی به نتیجه اعلامی (پذیرش/ ‏عدم پذیرش در رشته مورد تقاضا) است؛ خواهشمند است درخواست خود را به ایمیل مدیران محترم گروه‌های آموزشی مندرج در وبگاه دانشکده/ دانشکدگان ارسال کنید.

جایگزینی داوطلبان ذخیره پس از اتمام زمان انصراف و پس از بررسی گزارش سامانه جامع انجام خواهد شد و نتیجه به صورت تلفنی به افراد اطلاع رسانی می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: