April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۱۹۱
۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
مقامات سعودی تاکید کردند در مقابل عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها از شروط خود دست نخواهند کشید.

کوتاه نیامدن ریاض از شروط خود مقابل صهیونیست‌ها

یکی از مقامات عربستان که خواست نامش فاش نشود در مصاحبه‌ای با شبکه کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد اولویت این کشور برای عادی سازی روابط با این رژیم امنیت ملی است.

در ادامه این گزارش آمده است: «از نظر عربستان سعودی اولویت این روز‌ها امنیت ملی است؛ از این رو درخواست‌هایی از جمله تضمین امنیت، معاملات تسلیحات پیشرفته و برنامه هسته‌ای مطرح شده است».

چندی پیش روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» فاش کرد ریاض برای عادی سازی روابط با تل‌آویو شروطی گذاشته که رژیم صهیونیستی نمی‌خواهد آن‌ها را برآورده به همین دلیل برقراری ارتباط میان ریاض و تل‌آویو بعید بنظر می‌رسد.

اوایل ماه جاری نیز گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه آمریکا به رژیم صهیونیستی گفته است در صورتیکه تل‌آویو دست از اصلاحات جنجالی قضایی بردارد، واشنگتن از عادی سازی روابط میان این رژیم و عربستان خواهد کرد.

با وجود عجله صهیونیست‌ها برای عادی سازی روابط با ریاض، «تساحی هنگبی» رئیس شورای امنیت رژیم صهیونیستی خبر منتشر شده مبنی بر مذاکرات مستقیم میان بنیامین نتانیاهو و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی طی ماه‌های اخیر را تکذیب کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: