کد خبر: ۳۹۸۳۰۷
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
0
نمایشگاه الکامپ 1402 دیروز چهارم تیر ماه 1402 فعالیت خود را شروع کرد و تا هفتم تیر ادامه دارد

تاکید وزیر ارتباطات بر آینده بهتر در الکامپ 1402(+فیلم)

نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ دیروز چهارم تیر ماه ۱۴۰۲ فعالیت خود را شروع کرد و تا هفتم تیر ادامه دارد. شعاری که امسال برگزار کنندگان الکامپ برای این نمایشگاه برگزیدند آینده بهتر است. اما چرا این شعار انتخاب شد؟ جهان با گذر از عصر اطلاعات و ورود به زمانه تکنولوژی بیش از پیش توجه خود را معطوف به شرکت‌های دانش بنیان کرده است و توانسته آینده درخشانی را با کمک این شرکت‌های استارتاپی که زمانی کوچک بودند، اما الان به غول‌های دنیای تکنولوژی تبدیل شده‌اند آینده روشنی برای خود رقم بزند.

 


ایران نیز از گذشته توجه خاصی به شرکت‌های دانش بنیان داشته و می‌داند برای ساختن آینده‌ای بهتر باید از گذرگاه تکنولوژی و شرکت‌های دانش بنیان حرکت کند. گواه این مسئله نیز نمایشگاه الکامپ است که اکنون به ایستگاه بیست و ششم خود رسیده و شرکت‌های زیادی در عرصه کامپیوتر و تجارت الکترونیک در آن شرکت دارند.

 

 


عیسی زارع پور نیز در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه با تاکید بر شعار نمایشگاه گفت: اعتقادم این است که جوانان ایرانی از نظر هوش و استعداد چند سر و گردن از جوانان دیگر کشور‌ها بالاتر هستند و به همین خاطر است که پشت هر موفقیتی که در دنیا می‌بینید حتما جوانان ایرانی حضور دارند. پس ما این ظرفیت را داریم که نیاز کشور را تامین کنیم و هم بتوانیم نیاز دیگر کشور‌ها را تامین کنیم. ما همین الان برای اولین بار در حوزه تجهیزات ارتباطی از تجهیزات ساخت ایران استفاده کردیم برای توسعه شبکه مادر مخابراتی کشورف ریسک بزرگی بود، اما جواب گرفتیم و الان هفتاد درصد به ظرفیت شبکه مادر مخابراتی کشور با تجهیزات کاملا ایرانی (که در آستانه صادرات هم هست) اضافه می‌کنیم.

 

بیشتر بخوانید:

روز اول الکامپ از دید دوربین پول نیوز(+گزارش تصویری)

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: