April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۳۵۰
۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۰
0
سرپرست امور تعرفه‌ها و قرارداد‌های شرکت گاز در خصوص تعرفه دوره سرد مشترکان گاز کم مصرف توضیحاتی ارائه داد.

تعرفه دوره سرد گاز مشترکان کم مصرف مشخص شد

نورانی سرپرست امور تعرفه‌ها و قرارداد‌های شرکت گاز گفت: مشترکین خانگی براساس الگوی مصرف به ۴ دامنه کم مصرف، با مصرف متوسط، پرمصرف و بسیار پرمصرف تعیین شده اند.

او گفت: میانگین تعرفه دوره سرد مشترکین کم مصرف در آیین نامه معادل ۲۰ درصد هزینه تمام شده فرآورش، انتقال و توزیع هر متر مکعب گاز طبیعی سال قبل است.

نورانی گفت:بر همین اساس میانگین تعرفه مشترکین متوسط با مصرف متوسط حداکثر ۴۵ درصد است، مشترکین پرمصرف حداکثر معادل دو برابر است و مشترکین بسیار پرمصرف حداقل برابر سه برابر هزینه تمام شده است.

سرپرست امور تعرفه‌ها و قرارداد‌های شرکت گاز گفت: ضریب انرژی و مصرف در کشور ما بسیار بالا است، این طرح برای مشترکین خانگی از ۱ فروردین ۱۴۰۲ و برای بقیه مشترکین تاریخ ابلاغش ۲۱ خرداد بود.

نورانی گفت: قبض‌های گاز متفاوت است بر اساس انواع مصرف، در خانگی‌ها یک ماه تا ۴۵ روز است، مشترکین صنعتی داریم یک ماهه و ۱۵ روزه و مشترکین حمل و نقل داریم که سی ان جی به آن‌ها می‌گوییم حدود ۵ الی یک هفته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: