April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۳۵۳
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
0
طبق پیش بینی سازمان هواشناسی طی پنج روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

جوی آرام در اغلب مناطق کشور

طی پنج روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام حاکم است. در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب امروز در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت و گردوخاک رخ میدهد بارش در جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان شمال و شرق هرمزگان شدت خواهد داشت و طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر در این مناطق پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه در ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان ارتفاعات شمالی استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به ویژه در بعد از ظهر رشد ابر‌های همرفتی رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

شنبه در شمال استان‌های آذربایجان شرقی آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و ارتفاعات غرب مازندران بارش پراکنده رخ خواهد داد. در این مدت در شرق به ویژه منطقه (زابل) و مناطق مرکزی کشور وزش باد شدید با احتمال خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه دریای خزر و از اواخر وقت امروز تا شنبه دریای عمان مواج و متلاطم است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: