کد خبر: ۳۹۸۴۳۳
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
0
رییس نهاد سایبری رژیم صهیونیستی بار دیگر در سخنانی هراس خود را از خطر سایبری ایران که می‌تواند متوجه این رژیم شود، ابراز کرد.

هراس صهیونیست‌ها از قدرت سایبری ایران

گابی پارتینوی، رییس نهاد سایبری رژیم صهیونیستی که به مناسبت هفته اینترنت در دانشگاه تل‌آویو سخنرای می‌کرد، گفت: ایران تهدید و خطر اصلی ما در صحنه داخلی است.

به گزارش خبرگزاری شینوآ، او در عین حال تهدید کرد هر کسی که اقدام به انجام حملات سایبری علیه رژیم صهیونیستی می‌کند، باید هزینه‌های آن را بپردازد.

پارتینوی که به مناسبت هفته اینترنت در دانشگاه تل‌آویو سخنرانی می‌کرد، اعتراف کرد: ایران خطر بزرگ سایبری محسوب می‌شود. این مقام صهیونیست با اشاره ضمنی به ایران و حزب الله ادعا کرد که طرف‌هایی که شهرک‌نشینان صهیونیست را تهدید می‌کنند، هزینه آن را پرداخت خواهند کرد.

این برای نخستین بار نیست که مقامات رژیم صهیونیستی ترس خود را از قدرت‌های سایبری ایران عنوان می‌کنند. پیشتر نیز مقامات این رژیم ایران را به عنوان یکی از بزرگترین تهدید‌ها سایبری عنوان کرده بودند.

چندی پیش نیز حسام الدین ملک محمدی، کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل بنا به اذعان آمار‌های جهانی، قدرت سایبری جمهوری اسلامی ایران را جز ۵ کشور اول دنیا دانست. او در این باره گفت که امروز فضای سایبر و جنگ‌های سایبری بر جنگ‌های زمینی، دریایی و هوایی سایه افکنده و در حوزه جنگ‌های فضایی نیز جایگاه ویژه برای خود باز کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: