April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۴۳۵
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
0
خودروهای برقی ولوو به سوپرشارژرهای تسلا دسترسی خواهند داشت.

اولین خودروساز اروپایی برای پذیرش شارژ تسلا کدام است؟

خودروساز سوئدی ولوو کارز اعلام کرد که قراردادی را با تسلا امضا کرده است تا وسایل نقلیه الکتریکی خود را به شبکه سوپرشارژر این سازنده خودرو‌های الکتریکی در ایالات‌متحده، کانادا و مکزیک دسترسی دهد.

این قرارداد ولوو را به اولین خودروساز اروپایی تبدیل می‌کند که استاندارد شارژ آمریکای شمالی تسلا (NACS) را پذیرفته است و به تعداد تولیدکنندگان خودرو‌های برقی و تولیدکنندگان تجهیزات شارژ که این فناوری را به کار گرفته‌اند، می‌افزاید.

خودرو‌های ولوو از سال ۲۰۲۵ در سه کشور به پورت NACS مجهز خواهند شد و افزود رانندگانی که استفاده از سیستم شارژ ترکیبی (CCS) را انتخاب می‌کنند، می‌توانند این کار را با آداپتور ارائه شده توسط این شرکت انجام دهند.

اوایل این ماه، شرکت خودروسازی آمریکایی ریویان و جنرال موتورز، سازنده خودرو‌های برقی در کالیفرنیا، پس از اعلام ماه گذشته فورد، اعلام کردند که از طرح شارژ استفاده خواهند کرد.

بر اساس گزارش رویترز، وزارت انرژی ایالات‌متحده اعلام کرد که سوپرشارژر‌های تسلا حدود ۶۰ درصد از کل شارژر‌های سریع موجود در ایالات‌متحده را تشکیل می‌دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: