کد خبر: ۳۹۸۴۵۰
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
0
عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: اکو پارک با ۱۵۰ هکتار مساحت بزرگترین پارک کویری کشور محسوب می‌شود.

اکو پارک، بزرگترین پارک کویری کشور

محسن ابوترابی عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: یکی از پروژه‌های مهم منطقه یک شهرداری، اکو پارک با ۱۵۰ هکتار مساحت است که زیر ساخت‌های این پروژه به صورت نسبی انجام شده است و این پارک بزرگترین پارک کویری کشور محسوب می‌شود.

او افزود: یک خط جاده اکو پارک آسفالت و خط جاده دوم نیز تا سه ماه آینده آسفالت می‌شود و چهار سکو و روشنایی آن نیز در حال تکمیل است و فاز یک اکو پارک در هفته دولت بهره برداری می‌شود.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر یزد منطقه یک، منطقه‌ای وسیع است و درسال جدید بودجه مناسبی برای اجرای پروژه‌ها و خدمت رسانی به این منطقه اختصاص یافته است.

ابوترابی در خصوص دیگر پروژه منطقه یک گفت: پروژه فرهنگسرای بهمن واقع در منطقه صدرآباد یکی دیگر از پروژه‌های اساسی منطقه یک است که تاثیرات فرامنطقه‌ای دارد.

نماینده شورا در منطقه یک ادامه داد: این فرهنگسرا با سه هکتار مساحت و چهار هزار و ۵۰۰ متر زیربنا، در دوماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

او درخصوص آسفالت منطقه یک نیز گفت: در سال جدید بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای اسفالت معابر شهر در نظر گرفته شده است و در منطقه یک، بلوار صدوق، فرهنگ و خیابان حائری که آسفالت آن دچار مشکل بود در حال آسفالت مجدد هست.

ابوترابی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف شورای ششم، اتمام پروژه‌های نیمه تمام سطح شهر است که تاکنون تعداد قابل توجهی از آن‌ها به اتمام رسیده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: