April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۴۷۲
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
0
رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان از راه‌اندازی رشته‌های صنایع سلولزی و مخاطرات محیطی در این دانشکده خبر داد.

راه‌اندازی رشته‌های صنایع سلولزی و مخاطرات محیطی در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان

دکتر علی حقی‌زاده رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان در خصوص راه‌اندازی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان، اظهار کرد: مدیران دانشگاهی هم بایستی زیبا صحبت کنند و هم زیبا عمل کنند.

او اضافه کرد: در مدت سه ماهی که مسئولیت این دانشکده به عهده بنده گذاشته شده است با کمک و حمایت رئیس دانشگاه لرستان، دانشکده منابع طبیعی و تشکیلات آن را با ساختار و شخصیتی مستقل در کنار دانشکده کشاورزی ایجاد و فعال‌سازی کنیم.

رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان برخی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان را تشریح کرد و افزود: این دانشکده دارای چهار گروه مختلف و ۵۰۰ نفر دانشجو در مقاطع سه گانه کارشناسی، ارشد و دکتری است.

حقی زاده گفت: دانشجویان در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری و در رشته‌های محیط زیست، مهندسی شیلات، مهندسی مرتع و آبخیزداری و مهندسی جنگل‌داری مشغول به تحصیل هستند.

او تاکید کرد: این دانشکده با وجود ۲۵ هیات علمی می‌تواند ضمن پرورش و تربیت نیروی انسانی متخصص به حل نظام مسائل لرستان کمک و زمینه‌ساز توسعه و رشد در استان شود.

رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان بیان کرد: البته بنا داریم دریک برنامه بلند مدت، دو رشته تحصیلی (صنایع سلولزی و مخاطرات محیطی) را به مجموع رشته‌های دانشکده منابع طبیعی اضافه کنیم.

او گفت: همچنین تصمیم داریم در سایت کمالوند و در کنار دانشکده دامپزشکی، ساختمان دانشکده منابع طبیعی را احداث کنیم که با توجه به مکاتبات به عمل آمده با وزرات علوم و سازمان مدیریت، زمینه ایجاد دانشکده را برای جذب اعتبار مورد نیاز آن، فراهم کرده‌ایم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: