کد خبر: ۳۹۸۵۱۸
۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
0
اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از اعلام نرخ شهریه مصوب مدارس غیردولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.

اعلام شهریه مدارس غیردولتی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش وپرورش شهریه مدارس غیر دولتی بر اساس شاخصه‌هایی همچون اجاره‌بها، هزینه پرداختی به پرسنل، تجهیزات و امکانات، فعالیت‌های تربیتی و آموزشی، مقطع تحصیلی تعیین شد.

عبدی صفایی با بیان اینکه در سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ تاکنون بیش از ۷۰ درصد مدارس مراحل تعیین شهریه را انجام داده یا در حال تکمیل فرایند شهریه هستند بیان کرد: در مقطع ابتدایی حداقل شهریه مصوب ۵ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان و حداکثر ۷ میلیون تومان، متوسطه اول حداقل ۶ میلیون و حداکثر ۹ میلیون ۹۰۰ هزار تومان و متوسطه دوم حداقل ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و حد اکثر دوازده میلیون است.

این مسئول افزود: بعضی از مدارس غیردولتی علاوه بر شهریه مصوب دارای شهریه مکمل و فوق برنامه هستند که میزان آن ۳۸٪ شهریه مصوب و پرداخت این هزینه‌ها کاملا اختیاری وقرارداد آن مجزا از شهریه مصوب مدرسه است.

وی تاکید کرد: مدیران و موسسان موظفند پوستر دریافتی شهریه را در دید عموم در مدرسه نصب کنند و تا اعلام شهریه سال جدید هیچ مدرسه‌ای حق ندارد در زمان ثبت نام از رقم شهریه مصوب سال جاری مبلغی بیشتر از اولیا دریافت نماید و به محض ابلاغ شهریه جدید قرارداد مالی در دو نسخه در سامانه مشارکت‌ها تنظیم و یک نسخه ممهور به مهر مدرسه و امضا اولیا در اختیار دانش آموز یا، ولی قرار گیرد.

صفایی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه شکایت از نحوه ثبت نام و هزینه‌های دریافتی را از طریق سامانه مشارکت‌های مردمی و اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد پیگیری کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: