April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۵۵۸
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
0
رئیس‌جمهور روسیه با بیان آنکه هیچ تسلطی برای همیشه ماندگار نبوده است، اعلام کرد که آماده رقابت با غرب است.

پوتین: ما برای مسابقه با غرب آماده‌ایم

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه، به جمعی از افراد حاضر در نشست «ایده‌های قوی برای زمان جدید» در مسکو گفت که هیچ مونوپولی و تسلطی برای همیشه در جهان نمانده است و روسیه آمادگی رقابت با غرب را دارد.

به گزارش آرتی، این نشست را آژانس ابتکارات استراتژیک (ASI) سازماندهی کرده بود و پوتین با بیان آنکه شرکت‌های روسی آماده رقابت هستندو آن‌ها فقط برای ارتقای کسب و کار خود به کمک نیاز دارند، افزود: «شرکت‌ها و تیم‌های ما آماده رقابت هستند و بسیاری از آن‌ها پیشتر هم این را ثابت کرده‌اند. شرکت‌های روسی می‌توانند گام به گام حضور خود را در بازار جهانی تثبیت کنند و از بازار‌های کشور‌های مشترک المنافع، سازمان همکاری شانگ‌های و کشور‌های بریکس شروع کنند.»

ولادیمیر پوتین همچنین در بخشی از سخنان خود گفت که «جهان به دلیل تحریم‌ها سقوط نکرده» بلکه «محدودیت‌هایی که غرب برای مسکو وضع کرد، زمینه‌های جدیدی از توسعه را برای شرکت‌های روسی باز کرده است. کارآفرینان روسی بیش از ۴۳ هزار درخواست ثبت علامت تجاری را در پنج ماه اول سال جاری ثبت کردند. من می‌بینم که چه موارد جدیدی آماده شده‌اند و امیدوارم به مرحله‌ای برسد که از آن‌ها استفاده کنیم.»

پوتین خواستار ایجاد اقتصادی شد که به جای مصرف محصولات خارجی و وارداتی، کالاها، خدمات و فناوری مدرن خود را تولید کند و بر اهمیت کمک به تولیدکنندگان داخلی برای معرفی محصولات خود تاکید کرد تا روسیه دارای برند‌هایی باشد که هم در داخل و هم در سطح جهانی شناخته شده باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: