April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۶۲۶
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
0
دکتر خورسندیان به مناسبت فرارسیدن دهم تیرماه روز صنعت و معدن پیام تبریکی صادر کرد.

پیام مدیرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت دهم تیر ماه روز صنعت و معدن

به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، در متن این پیام آمده است:
رشد و توسعه اقتصادی در شرایطی که بخش‌های حیاتی اقتصاد کشور درگیر تحریم‌های اقتصادی و محدودیت‌های مرتبط با آن است به اراده و تلاش مضاعفی نیاز دارد تا با استفاده بهینه از تمام امکانات و منابع خدادادی، مهمترین محرکه اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن فعال‌تر شده و از مسیر افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار، از تورم و بیکاری کاسته شده و درآمد سرانه و رفاه افراد جامعه افزایش یابد.
بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک تخصصی-توسعه‌ای که در زمینه تامین مالی پروژه‌های بزرگ و کوچک در بخش‌های حیاتی و مهم کشور همچون نیروگاه ها، نفت و گاز، پتروشیمی، پالایشگاه‌ها و صنایع شیمیایی، طرح‌های فولادی، آب شیرین کن، حمل و نقل، ساختمان، صنایع غذایی، بهداشتی و دارویی، خودروسازی و ... فعالیت دارد، توانسته است در سال‌های اخیر حمایت واقعی از بخش صنعت و معدن کشور را به منصه ظهور برساند و افتخار دارد در این مسیر پر فراز و نشیب همراه و همگام با تولیدکنندگان، صنعتگران و کارآفرینان باشد.
این بانک در این راستا و به منظور فاصله گرفتن از اقتصاد وابسته به نفت، حمایت از واحد‌های نوآور و دانش بنیان را در دستور کار خود قرار داده است و با استفاده از روش‌های نوین تامین مالی و بانکداری دیجیتال مبتنی بر نیاز مشتریان، توانسته است در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کارآیی محور که از الزامات اقتصاد دانش بنیان می‌باشد و در توسعه و آبادانی میهن عزیزمان ایران، گام‌های بلند و مؤثری بردارد.
اینجانب به نمایندگی از مجموعه بانک صنعت و معدن این روز را به همه نقش آفرینان و تلاشگران عرصه صنعت و معدن کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت روز افزون تمامی هم میهنان عزیز و پیشرفت و اعتلای کشور را در همه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در پناه خداوند بزرگ و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) آرزومندم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: