کد خبر: ۳۹۸۶۶۲
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0
مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: دستگاه آنالیز ترکیبات بدن که قسمت های مختلف را اندازه گیری می‌کند، برای نیاز جامعه ساخته شده است.

ساخت دستگاه بومی آنالیز ترکیبات بدن با هدف کمک به تجویز بهتر پزشکان

مهدی رسولی، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با اشاره به دستگاه آنالیز ترکیب بدن اظهار کرد: دستگاه کامپوزیشن یا همان آنالیز ترکیب بدن، ترکیبات مختلف بدن را مانند عضله، میزان عضله، آب و پروتئین بدن و استخوان‌ها اندازه گیری می‌کند. این دستگاه می‌تواند اطلاعات را در اختیار مربیان ورزش قرار دهد تا آن‌ها با توجه به این اطلاعات تمرین‌های مناسب و مورد نظر را ارائه دهند.

او افزود: از این دستگاه، پزشکان نیز برای یافتن تحلیل ترکیبات بدن بیمار استفاده می‌کنند تا بتوانند درمان بهتری را تجویز کنند. دستگاه آنالیز ترکیبات بدن با توجه به نیاز جامعه ساخته شده است که جامعه هدف بزرگی را شامل می‌شود.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان ادامه داد: نمونه خارجی این دستگاه با قیمت بسیار بالایی در کشور به فروش می‌رسد؛ اما این در حالی است که شرکت ما این محصول را با کیفیت مشابه، اما با کمترین قیمت عرضه می‌کند.

او تصریح کرد: جزئیات کلی این محصول به صورت داخلی ساخته شده اند، اما قسمتی از قطعات آن از کشور‌های دیگر تامین می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: