April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۷۰۴
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
0

امروزه به دلیل افزایش قیمت خودرو ها، خرید خودرو به صورت نقدی بسیار دشوار شده است. بنابراین خرید اقساطی خودرو گزینه ای عالی است تا بتوان به خودروی مورد نظر دست یافت. فروش اقساطی خودرو شامل خرید خودرو به صورتی است که بتوان با بودجه ی کم خودرو را تهیه کرد و مبلغ آن را به صورت تدریجی پرداخت کرد. فروش اقساطی خودرو از پر طرفدار ترین شیوه های خرید خودرو است. خرید اقساطی خودرو از کارخانه ها انجام می گیرد اما خودروسازان و واردکنندگان خودرو، شرایط بسیار سخت و غیر منعطف  در نظر می گیرند و همچنین محصولات کمی را عرضه می نمایند که پاسخگوی نیاز بازار نبوده و در نتیجه افراد زیادی ترجیح می دهند که از شرکت های خصوصی اقدام به خرید خودرو نمایند. در کشورهای زیادی خرید اقساطی خودرو تنها در بازه ی زمانی کوتاه مدت ایده آل است و در بازه های بلند به صرفه نیست اما در کشور ما شرایط به صورتی است که خرید اقساطی خودرو بهترین راه برای خرید خودرو است زیرا از طرفی قیمت خودرو ها بالا رفته و افراد نقدینگی لازم برای خرید نقدی ندارند و از طرفی آن دسته از افرادی که نقدینگی هم دارند به دلیل افزایش قیمت ها ترجیح می دهند از خدمات فروش اقساطی خودرو بهره مند شوند.

فروش اقساطی خودرو

نکات مهم در فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو یا لیزینگ خودرو توسط شرکت های فروش خودرو ارائه می شود که هر شرکتی ، شرایط مختلفی را در نظر می گیرد. در لیزینگ خودرو ما باید به مدت زمان بازپرداخت وام توجه داشته باشید. دقت کنید که هر چه زمان طولانی تر باشد مبلغ اقساط کمتر شده و قیمت خودرو افزایش پیدا می کند. بنابراین افرادی که درامد کمتری دارند می توانند خرید اقساطی خودرو را با بازه ی طولانی مدت انتخاب کنند. معمولا شرکت های فروش خودرو ، شرایط مختلفی را در نظر می گیرند تا مناسب برای خریداران مختلف باشد. یافتن یک شرکت فروش خودرو بسیار دشوار است و نمی توان به هر مجموعه ای اعتماد کرد. فروشندگان معتبری همچون دنیای خودرو بهترین گزینه برای خرید اقساطی خودرو هستند. این مجموعه یکی از فروشندگان معتبر و باسابقه در حوزۀ فروش خودرو ها است که شرایط عالی و منعطفی را برای مشتریانش در نظر می گیرد.

شرایط خرید اقساطی خودرو

شرایط فروش اقساطی خودرو شامل مبلغ اولیه ی برای خرید اقساطی خودرو ، تعداد و مبالغ اقساط ، زمان تحویل و... می باشد. برای خرید خودرو به صورت اقساطی ، قراردادی منعقد می شود و شرایط فروش اقساطی خودرو در آن قید می شود که خریدار باید به خوبی قرارداد را بررسی کرده  سپس آن را امضا کند. زمانی که فرد خریدار خودرو، خودرویی را انتخاب می کند مبلغی حدود نصف مبلغ خودرو از او دریافت می شود که این مبلغ برای پیش پرداخت اولیه است و در تحویل فوری خودرو ، فورا تحویل داده می شود. مابقی مبلغ خودرو نیز با توجه به شرایط تعیین شده قسط بندی می شود و خریدار موظف است در زمان های مقرر شده اقساط را بپردازد.

مرکز دنیای خودرو در طی سال ها فعالیت خود ، همواره برای جلب رضایت مشتریانش در تلاش بوده است و بهترین خدمات دهی را به آن ها ارائه نموده است. این مجموعه انواع خودرو های داخلی و خارجی را در نظر گرفته است و خودرو ها را با شرایط مختلف ارائه می کند.

فروش اقساطی خودرو

نکات مهم در خرید اقساطی خودرو

در زمان خرید اقساطی خودرو نیاز به کسب اطلاعاتی است و برا این که بتوانید خودروی قسطی را تهیه کنید باید دقت زیادی داشته باشید. برخی از موارد امر بدیهی هستند اما برخی از موارد در قرارداد ذکر شده و نیاز به داشتن اطلاعات می باشد. در صورتی که خود اطلاعات کافی برای خرید خودرو ندارید ، از فردی آگاه در این زمینه کمک بگیرید. خودرو هایی که به صورت قسطی به فروش می رسند شامل خودرو های نو و کارکرده هستند و در مدل های مختلف با قیمت های متفاوت ارائه می شوند. امروزه متاسفانه برخی از فروشندگان خودرو به تعهدات خود عمل نمی کنند یا کلاهبردارانی هستند که پس از دریافت پول، خودرو را تحویل نمی دهند و یا هزینه های زیادی را برای خودرو می گیرند. به همین دلیل همواره توصیه می کنیم که با بررسی و دقت فراون مجموعه ای معتبر را بیابید که دارای سابقه ی طولانی باشد. فروش اقساطی خودرو به همراه شرایطی است که در بند های قرارداد قید شده است ، انجام می گیرد و خریداران خودرو ابتدا از شرایط مطلع شده و در صورت مطلوب بودن شرایط ، خرید خودرو را انجام می دهند. مرکز دنیای خودرو یک مجموعه ی قبل اعتماد است که دارای مشتریان دائمی بوده و بهترین خدمت رسانی را به آن ها ارائه نموده است. این مجموعه شرایط بسیار آسانی را در نظر گرفته تا افراد بدون دغدغه ای صاحب خودرو شوند. در ادامه به برخی از موارد مهم در خرید خودرو می پردازیم:

  • مبلغ بیشتر خودرو در خرید اقساطی خودرو

در ابتدا لازم است بدانید که خرید نقدی خودرو به قیمت روز محاسب می شود و پرداخت آن به صورت یکجا انجام می شود اما در خرید اقساطی خودرو ، شما مبلغ بیشتری را برای خودرو می پردازید زیرا هزینه ی آن را در طولانی مدت پرداخت می کنید. به دلیل تورم، در زمان طولانی شما وام دریافت می کنید ، درصدی سود را به شرکت فروش خودرو پرداخت می نمایید زیرا در غیر این صورت شرکت دچار ضرر خواهد شد.

  • حق مالکیت خودرو در خرید قسطی

یکی از نکات مهم در خرید اقساطی خودرو ، حق مالکیت خودرو است. بنابراین مالکیت خودرو پس از فروش تعیین می شود که در قرارداد نیز درج می گردد. به دلیل این که فرد خریدار خودرو باید اقساط را بپردازد، معمولا خودرو در انتهای پرداخت اقساط به نام خریدار زده می شود و در طول این مدت در رهن شرکت فروش خودرو باقی می ماند. فرد خریدار در طول این مدت نمی تواند خودرو را بفروشد مگر بتواند هزینه را کامل تسویه نماید. البته در مواردی هم با شرایط خاص ، مالکیت به نام فرد خریدار زده می شود.

  • مرکز فروش اقساطی خودرو

برای این که برای خرید اقساطی خودرو اقدام کنید ، قدم اول پیدا کردن مجموعه ای معتبر و مطمئن است. برخی فروشندگان چک، سفته ، وثیقه و... را دریافت می کنند. برخی از مجموعه ها نیز ضامن می خواهند. در واقع شرایط فروش اقساطی خودرو در هر شرکتی متفاوت از دیگری است. برخی از فروشندگان نیز شرایط بسیار آسانی را بدون نیاز به این موارد در نظر می گیرند بنابراین باید فروشنده ی معتبری بیابید تا بتوانید به صورت مطمئن خرید اقساطی خودرو را انجام دهید.

فروش اقساطی خودرو

  • میزان جریمه تاخیر پرداخت

هزینه ی خودرو که قسط بندی شده باید توسط خریدار در زمان های تعیین شده و توافق شده پراخت گردد بنابراین لازم است خریداران خودرو به شرایط خود توجه کرده و بر اساس آن شرایط شرکت فروش خودرو را قبول کنند. البته در زمان هایی فرد خریدار نمی تواند اقساط را به موقع پرداخت کند و در این صورت باید به مفاد قرارداد عمل شود. در چنین شرایطی با توجه به قرارداد فروشنده شاید بتواند قرادا را فسخ نماید و یا جریمه دریافت کند.

مجموعۀ دنیای خودرو بهترین مرکز فروش خودرو است که خرید اقساطی خودرو را با شرایط آسان ارائه می کند. در صورتی که می خواهید خرید خودرو را انجام دهید با همکاران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

https://donyaekhodro.com/

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: