کد خبر: ۳۹۸۷۶۴
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
0
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آمادگی ۳۴ مدرسه در استان برای اسکان مسافران تابستانی خبر داد.

آمادگی ۳۴ مدرسه در استان برای اسکان مسافران تابستانی

فردین یاوری، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در مجموع ۲۵۸ کلاس درس در مدارس استان برای اسکان مسافران تابستانی آماده شده که این کلاس‌های درس ظرفیت پذیرش روزانه ۱۲۴۰ نفر در قالب ۲۴۸ خانوار را دارند.

یاوری کلاس‌های درس آماده شده برای اسکان مسافران تابستانی را به چهار دسته شامل ویژه، گروه "الف"، گروه "ب" و گروه "ج" تقسیم کرد و افزود: کلاس‌های ویژه مجهز به امکاناتی شامل تختخواب، فرش، پتو، بالش، وسایل خنک کننده و یخچال و تلویزیون بوده و حمام و آشپزخانه مشترک دارند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: کلاس‌های درس گروه "الف" همه امکانات کلاس‌های ویژه بجز تختخواب را دارا بوده و در کلاس‌های گروه "ب" یخچال و تلویزیون هم مشترک است. کلاس‌های گروه "ج" نیز صرفا فرش یا موکت داشته و یخچال و حمام و آشپزخانه مشترک دارند.

وی یادآور شد: ۱۴ مهمان‌سرا و مرکز رفاهی نیز در استان برای اسکان مسافران تابستانی در نظر گرفته شده است.

یاوری با بیان اینکه اولویت پذیرش در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش با فرهنگیان است، گفت: در صورت وجود ظرفیت خالی امکان اسکان دیگر اقشار نیز در مدارس وجود دارد.

یاوری با بیان اینکه در استان ۲۰ پایگاه برای پذیرش میهمانان تابستانی دایر شده است، گفت: پایگاه‌های تابستانی تا ۱۵ شهریور آماده پذیرش و اسکان مسافران تابستانی هستند.

یاوری با بیان اینکه تابستان سال گذشته ۸۳۱۱ خانوار شامل بیش از ۲۳ هزار نفر روز در تعطیلات تابستان در مدارس و مراکز رفاهی استان کرمانشاه اسکان داده شدند، پیش بینی کرد: امسال شاهد افزایش اسکان مسافران تابستانی در مدارس استان باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: