May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۸۶۲
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
0

کشور ترکیه همسایه شمال غربی ایران می باشد و روابط دوستانه و خوبی میان دو کشور برقرار است . با وجود تحریم های بین المللی علیه ایران ، همچنان بازرگان زیادی تمایل به تجارت میان دو کشور دارند و در دو دهه گذشته نیز حجم صادرات و واردات کالا بین دو کشور افزایش داشته است .

علاوه بر تجارت ، افرادی بسیاری نیز در سال های اخیر ، به دلایل مختلف ، تصمیم به مهاجرت به ترکیه گرفته اند و برای ارسال لوازم شخصی ، اثاث منزل و . . .  نیاز به خدمات باربری دارند .

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید نیازمند خدمات ارسال بار به ترکیه هستند ، می توانید با شرکت حمل و نقل آنی بار تماس بگیرید .

آنی بار ، بهترین و معتبرترین شرکت حمل و نقل ترکیه می باشد . خدمات آنی بار شامل صادرات و واردات کالاهای تجاری ، ارسال اثاث منزل و لوازم شخصی ، ارسال بارها و دستگاه های صنعتی ، ارسال پوشاک ، مواد غذایی ، سوغات و . . . می باشد .

آیا از روند صادرات کالا یا ارسال اثاث منزل به ترکیه اطلاعی دارید ؟ آیا میدانید برای ارسال بار به ترکیه به چه مدارک و مجوز هایی نیاز دارید ؟
اگر اطلاعات کافی برای باربری ایران به ترکیه ندارید ، پس با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با صفر تا صد شرکت حمل و نقل ترکیه آشنا کنیم .

 images_1688892332_64aa73ac10720.jpg

صفر تا صد ارسال بار به ترکیه با شرکت آنی بار

آنی بار به عنوان بهترین شرکت حمل و نقل ترکیه ، صفر تا صد مراحل ارسال بار به ترکیه را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ، برای شما انجام می دهد .

تنها کافیست در زمان مناسب برای ارسال بار به ترکیه با کارشناسان آنی بار تماس بگیرید.

مراحل ارسال بار به ترکیه شامل : 

  • بازدید از بار شما توسط کارشناسان آنی بار و تعیین بهترین و ایمن ترین روش باربری با توجه به ابعاد کالا و حجم بار
  • انجام تمامی خدمات بسته بندی توسط نیروهای ماهر به کار
  • تهیه پکینگ لیست دقیق از تمام کالا ها همراه با مشخصات دیگر مثل وزن و تعداد کالا و .. جهت ارائه به گمرک وترجمه آن به زبان ترکی
  • انجام سمپاشی پالت‌ های چوبی جهت از بین بردن حشرات موذی احتمالی که ممکن است موجب آسیب به بار شود
  • صدور گواهینامه معتبر جهت ترخیص کالا در شرکت حمل و نقل ترکیه
  • بارگیری در کامیون‌ و حمل به گمرک
  • انجام کلیه امور و تشریفات گمرکی
  • صدور بیمه نامه معتبر و جامع
  • حرکت به طرف مقصد و انجام امور مرزی

کارشناسان آنی بار با توجه به نوع بارتان ، هزینه های باربری ، ایمنی و سرعت حمل و نقل و . . . مناسب ترین روش ارسال بار به ترکیه را به شما پیشنهاد می دهند اما تصمیم نهایی توسط صاحب بار گرفته می شود .

در ادامه شما را با روش های ارسال بار به ترکیه آشنا می کنیم .

شرکت حمل و نقل زمینی به ترکیه

حمل و نقل زمینی، شیوه ای ایمن و نسبتا سریع است که به شما امکان حمل بسیاری از انواع کالا را می دهد.از طریق حمل و نقل زمینی، امکان ارسال انواع بار به تمامی شهر های ترکیه مانند آنکارا، آدانا، ازمیر، استانبول، آنتالیا، دنیزلی، اسپارتا و حتی شهرهای بسیار کوچک نیز فراهم می باشد .

از انواع کامیون، تریلی و حتی اتوبوس ( برای بار های کم حجم و کم وزن) در ارسال بار به ترکیه استفاده می شود.

حمل و نقل زمینیبه دو صورت )کامیون فول(  و )خرده بار یا گروپاژ ( انجام می شود. در صورت نیاز از کمرشکن برای حمل بارهای حجیم استفاده می شود .

حمل و نقل زمینیرا می توان روشی به صرفه و اقتصادی دانست. اما اگر برای ارسال محموله عجله دارید، بهتر است از روش هوایی استفاده کنید .

 images_1688892366_64aa73ce43d4c.jpg

حمل و نقل هوایی به ترکیه

آیا زمان رسیدن بار یا کالا برای شما اهمیت بالایی دارد؟

در 2 حالت ، پیشنهاد می کنیم از حمل و نقل هوایی استفاده کنید.

  • اگر برای ارسال بار به ترکیه عجله دارید ، حمل و نقل هوایی سریع ترین روش باربری است و حدود 2 الی 3 روزه انجام می شود .
  • اگر کالای شما دارای ارزش بسیار بالایی است بهتر است از روش هوایی برای ارسال بار به ترکیه استفاده کنید که ایمن تر است و در زمان کوتاه تری نیز انجام می شود .

حمل و نقل هوایی توسط معتبرترین خطوط هوایی جهان ( امارات، قطر، ترکیش،ایران ایر ،ماهان و….)انجام می شود.

ارسال بار هوایی به دو صورت انجام می شود : 

فریت: زمانی که شخصی قصد مهاجرت به ترکیه را دارد و می‌خواهد کلیه لوازم منزل و وسایل خود را به کشور مقصد ارسال نماید از اصطلاح فریت بار استفاده می‌شود.

کارگو:زمانی که تجار و بازرگانان قصد ارسال بار یا کالای تجاری خود را به منظور واردات یا صادرات به کشورترکیه داشته باشند از اصطلاح کارگو برای این افراد استفاده می شود.

ارسال بار به ترکیه بصورت هوایی در صورتی امکان پذیر است که فرستنده یا گیرنده دارای کیملیک یا همان کارت اقامت ترکیه باشد. در غیر این صورت ارسال بار هوایی غیر ممکن خواهد بود.

ارسال لوازم منزل به ترکیه

یکی از خدمات شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار ، حمل اثاثیه و لوازم منزل می باشد .برای ارسال اثاثیه به ترکیه می توانید از دو روش زمینی و هوایی استفاده کنید .

در حمل بار هوایی معمولا مدت زمان کمتری طول می کشد تا وسایل شما به قصد برسد اما در حمل بار زمینینیاز به زمان بیشتری برای جابجایی داریم .

مراحل ارسال اثاث به ترکیه را در زیر مشاهده می کنید :

  • بازدید و کارشناسی از اثاثیه قبل از حمل بار توسط کارشناسان آنی بار
  • بسته بندی اثاثیه توسط لوازم بسته بندی مرغوب توسط کارگران آموزش دیده و کاربلد
  • درج تمامی وسایل در لیست بسته بندی
  • ترجمه لیستت بسته بندی به زبان ترکی برای ماموران گمرک ترکیه
  • دریافت مجوز های لازم
  • بارگیری اثاث و تحویل و بازرسی آن در گمرک غرب
  • سمپاشی مصنوعات چوبی یا چوب خام
  • صدور بیمه نامه و بارنامه توسط شرکت حمل و نقل ترکیه
  • تحویل اثاثیه در زمان مشخص در مقصد مورد نظر

برای ارسال بار به استانبول ، همه روزه بهترین خدمات با کمترین قیمت ها به شما عزیزان ارائه می شود . فقط کافیست برای انتقال اثاثیه خود با ما در تماس باشید.

 images_1688892381_64aa73ddacb82.jpg

هزینه حمل بار به ترکیه چقدر است؟

هزینه ارسال بار به ترکیه ، با توجه به نوع بار، روش باربری ، شهر مبدا و مقصد ، زمان ارسال بار و . . . متغیر است .

از جمله کالاهایی که به طور عمده توسط شرکت آنی بار به ترکیه ارسال می‌شود، می‌توان به اثاثیه منزل، کالای صنعتی و ساختمانی، سنگ کپ، مواد غذایی، مواد سوختی و پلیمری، مواد اولیه و کانی اشاره کرد.

برای استعلام هزینه حمل و نقل و ارسال بار به ترکیه باید به صورت مستقیم با کارشناسان آنی بار تماس بگیرید. یکی از ویژگی های شرکت باربری ترکیه آنی بار ، امکان ارسال بار از ترکیه به ایران می باشد . با خدمات 2 طرفه می توانید محموله های خود را به سرعت و با کمترین قیمت منتقل نمایید.

ارتباط با شرکت باربری ترکیه آنی بار

برای دریافت مشاوره باربری ، از کارشناسان متخصص و با تجربه آنی بار می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره 57669-021 تماس بگیرید. پس از دریافت مشاوره و کسب اطلاعات لازم می توانید روش باربری و زمان ارسال بار به ترکیه را مشخص کنید و خدمات خود را رزرو کنید .

پس از دریافت خدمات جهت پشتیبانی نیز می توانید با کارشناسان آنی بار تماس بگیرید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: