April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۸۸۰
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
0
دبیر اجرایی جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه از آغاز دریافت فیلم‌های کوتاه دانش آموزی تا دهم شهریور ماه خبر داد.

نهمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه برگزار می‌شود

محمد درویشی دبیراجرایی نهمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه با اشاره به آغاز دریافت آثار دانش آموزان از روز اول تیرماه در دو بخش اصلی و جانبی این دوره از جشنواره، اظهار داشت: جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه رویدادی در مسیر رشد و شکوفایی استعداد‌های نوجوان است که به صورت بین المللی برگزار می‌شود.

درویشی با این بیان که موضوع اصلی این دوره از جشنواره تمدن سازی برای نظم نوین جهانی است، افزود: بخش‌های اصلی نهمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه شامل موضوعات داستانی، انیمیشن، مستند، نماهنگ و آیتم تلویزیونی می‌باشد.

وی، ادامه داد: بخش جانبی این رویداد شامل موضوعات فیلمنامه نویسی، موسیقی فیلم و نماهنگ و اقلام تبلیغاتی فیلم (پوستر، عکس پشت صحنه و تیزر)، است.

دبیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه، گفت: دانش آموزان علاقمند از سراسر کشور و در تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند آثار خود را تا روز دهم شهریور ماه و از طریق تارنمای جشنواره ارسال و بارگذاری نمایند.

وی همچنین افزود: دانش آموزان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به صورت فردی یا گروهی و یا به صورت مشترک و بدون محدودیت در ارسال تعداد آثار در این رویداد حضور داشته باشند، که علاقمندان با مراجعه به سایت جشنواره به شکل دقیق‌تر از قوانین و شیوه نامه این رویداد مطلع خواهند شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: