کد خبر: ۳۹۸۸۸۹
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۰
0
مهرابی گفت: امسال رویکرد موضوعی جشنواره، زن در آیینه حقوق بشر آمریکایی خواهد بود.

موضوع زن رویکرد جدید جشنواره بین المللی افشای حقوق بشر آمریکایی است

در مراسمی که در محل دفتر ریاست حوزه هنری برگزار گردید از پوستر و فراخوان این رویداد فرهنگی هنری با حضور محمد مهدی دادمان رونمایی شد.

در ابتدای این نشست دکتر اسماعیل آجرلو دبیر جشنواره با بیان گزارشی از برگزاری ادوار پیشین این جشنواره گفت:از سال ۱۳۹۵ دبیرخانه افشای حقوق بشر آمریکایی شد توسط جمعی از جوانان و سازمان‌های مردم نهاد و پس از تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص افشای حقوق بشر آمریکایی تشکیل شد. امسال نیز قصد داریم به یاری خداوند ششمین دوره این رویداد را با همیاری نخبگان داخلی و خارجی این عرصه در بخش‌های مندرج در فراخوان‌های جشنواره برگزار نمائیم.

در بخشی از این مراسم محمد مهرابی رئیس حوزه هنری استان البرز و مدیر کمیته هنری این جشنواره گفت:امسال رویکرد موضوعی جشنواره زن در آیینه حقوق بشر آمریکایی خواهد بود و امیدواریم که در کنار سایر بخش‌های هنری نظیر کارتون و کاریکاتور، استند آپ کمدی و شعر طنز و هجو بتوانیم به اهداف مورد نظر خود دست یابیم.

در بخش پایانی این مراسم محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری با تقدیر و تشکر از این حرکت جهادی و مومنانه بیان کرد: مساله حقوق بشر مساله مهمی است که به صورت بسیار پررنگ و پرسروصدایی توسط مدعیان دروغین حقوق بشر علیه ملت‌ها و امت‌های مظلوم و ستمدیده و با هژمونی رسانه‌ای و هنری گسترده غرب علیه انسانیت و فطرت بشری در حال وارونه جلوه دادن و تغییر جایگاه ظالم و مظلوم است. اما این گونه برنامه‌ها و فعالیت‌های دبیرخانه‌ای باعث می‌شود تا غفلت‌های گذشته جبران شود و ملل مختلف درکنار جامعه متدین و مسلمان ایران در خصوص حقوق بشر مطالبه گر باشند.

وی استمرار این حرکت مردمی و جهادی را از جمله نقاط برجسته این رویداد بر شمرد و گفت: این جریان باید هرسال با قوت بیشتری ادامه پیدا کند و در سطح بین المللی نیز باید دارای جایگاه شود. امروزه دیگر معادلات جهانی تغییر کرده و روایت غالب هنری و رسانه‌ای باید در دستان ملت‌های مظلوم و ستمدیده باشد و همه ما وظیفه داریم در این خصوص کمک کنیم.

در پایان این مراسم نیز از پوستر و فراخوان این جشنواره توسط محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری و دکتر اسماعیل آجرلو رونمایی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: