April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۰۳۷
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
0
نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» در دومین روز برگزاری ۱۵ فیلم بلند و کوتاه از دو بخش ملی و بین‌المللی را در سینما فرهنگ تهران اکران می‌کند.

کدام فیلم‌ها در روز دوم جشنواره «حوا» روی پرده می‌روند؟

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا»، در دومین روز اکران آثارش در سینما «فرهنگ» تهران، میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

اکران فیلم‌ها در سالن شماره یک سینما فرهنگ، با نمایش فیلم «یدو» در سانس ۱۴ آغاز می‌شود و در ادامه فیلم‌های «رمانتیسم عماد و طوبا» در سانس ۱۶، «عطرآلود» در سانس ۱۸ و «کاپیتان» در سانس ۲۰ در این سالن روی پرده می‌روند.

در سالن شماره دو سینما فرهنگ هم که به اکران فیلم‌های مستند و کوتاه اختصاص پیدا کرده است، در ساعت ۱۴ دو فیلم مستند «چشم‌ها دست‌ها» و «گالین» به نمایش در می‌آید. در سانس ساعت ۱۶ هم مستند «بانو» روی پرده می‌رود.

فیلم‌های کوتاه «اتاق عقد»، «باشه برای فردا»، «وضعیت اورژانسی»، «یک به توان بی‌نهایت» و «نشنیدن» هم در سانس ساعت ۲۰ در سالن شماره دو سینما فرهنگ به نمایش گذاشته می‌شود.

سالن شماره دو در سانس ۱۸ تا ۲۰ میزبان برگزاری نشست‌های نقد و بررسی آثار خواهد بود.

سانس صبح‌گاهی سالن شماره ۳ سینما فرهنگ از ساعت ۱۰:۳۰ میزبان برگزاری نشست پژوهشی «بررسی راهکار‌های تقویت نقش و جایگاه زن و خانواده در جامعه» خواهد بود که در قالب نشست‌های تخصصی اولین جشنواره فیلم «حوا» برگزار می‌شود.

سالن شماره سه این سینما از ساعت ۱۵:۳۰ به اکران فیلم‌های بخش بین‌الملل اختصاص دارد که در سانس اول فیلم «Fighting for my sunshine» به نمایش درمی‌آید. در سانس ۱۹:۳۰ هم مستند «Lei» و فیلم کوتاه «Last New Year» روی پرده می‌رود. سانس دوم این سالن در ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ به برگزاری نشست تخصصی با فیلمسازان بخش بین‌المللی اختصاص خواهد داشت.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» به دبیری مهدیه‌سادات محور، با نمایش ۴۰ فیلم سینمایی، کوتاه داستانی و مستند در بازه زمانی تا ۲۳ تیر در ۱۳ استان کشور و از ۲۰ تا ۲۳ تیر در تهران برگزار می‌شود. این رویداد به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد و با همکاری نهاد‌ها و مراکز فرهنگی و هنری راه‌اندازی شده است و موضوع محوری «سینما، زن و خانواده» را دنبال می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: