کد خبر: ۳۹۹۰۵۶
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
0

بررسی قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس

ماشین ظرفشویی یکی از لوازمات حیاتی برای هر منزلی به شمار می‌آید که استفاده آن، نیازمند قرص و محلول‌های خاصی است. قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس نوعی شوینده قابل حل در آب بوده که منجر به تمیزی ظروف می‌گردد. این قرص نسبت به سایر مواد و محلول‌های شستشو، کاربرد گسترده‌‌ای داشته و قدرت بالایی در پاکسازی کثیفی ظروف دارد.

قرص فینیش کوانتوم مکس دارای انواع گوناگونی بوده که هر کدام در مواقع و شرایط مختلفی قابل استفاده هستند. قرص ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس جزو قرص‌های جدیدی است که با قدرت و سرعت بالای خود، توانست زبانزد عام و خاص شود. نحوه استفاده از این قرص نیز آسان بوده و هیچ‌گونه سختی و دشواری ندارد.

در ادامه به منظور کسب اطلاعات بیشتر راجع به قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس، همراه ما باشید.

ویژگی بارز راهنمای انتخاب قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس

قرص فینیش کوانتوم مکس، از جمله قرص‌های پرطرفداری است که با استفاده از آن می‌توانید هر ظرفی را عاری از کثیفی کنید. این نوع قرص به قدری قدرتمند است که می‌تواند کیفیت و درخشندگی خاصی را در ظروف ‌به وجود بیاورد. امروزه نیز هر بانوی خانه داری که به منزل خود اهمیت می‌دهد، دارای یک ماشین ظرفشویی و قرص مخصوص آن است. استفاده از قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس در شست و شوی ظروف، مزایای بسیاری دارد.

این قرص دارای بسته بندی‌هایی با مقادیر عددی متفاوت بوده که هر کدام از آن‌ها، مختص دستگاه و ظروف خاصی هستند. تنها نکته‌ قابل توجه در مصرف قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس، عدم نصف کردن آن است. چرا که این قرص غیر قابل نصف شدن بوده و انجام این کار، می‌تواند تداخلی در عملکرد آن ایجاد کند.

برای استفاده آن نیز کافی است قرص را درون جا قرصی ماشین بگذارید و سپس آن را روشن کنید. در ادامه به برخی از ویژگی و خصوصیات قرص ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس اشاره می‌کنیم:

  • پاکسازی و از بین بردن هر نوع لکه و کثیفی
  • افزایش میزان درخشش و شفافیت ظروف
  • پیشگیری از ایجاد جرم در داخل ماشین ظرفشویی
  • از بین بردن هر نوع لکه قدیمی و جدید
  • افزایش سرعت شستشو و صرفه جویی قابل توجه در مصرف آب
  • قدرت چربی زدایی بالا
  • و...

خرید قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس راهی مطمئن برای پاکسازی کثیفی‌های هر نوع ظروفی است. این خرید هم به صورت حضوری و هم آنلاین ممکن بوده و انتخاب روش آن به افراد بستگی دارد.

قرص های کوانتوم مکس در چه انواعی در بازار موجود هستند

قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس با ورود خود به بازار توانست انقلاب جدیدی را به وجود بیاورد. چرا که این قرص نسبت به تمامی نوع‌های قبلی بهتر و قدرتمندتر طراحی و تولید شده است. قرص ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس در بسته‌هایی با تعداد گوناگون تولید و روانه بازار می‌شود. این قرص از انواع مختلفی برخوردار بوده که هر کدام نیز مزایا و ویژگی‌های خاصی دارند. البته تفاوت انواع آن در تعداد بسته بندی‌ها بوده که میزان آن از 30 عدد شروع و تا 85 الی 90 عدد ادامه دار است. برخی از انواع قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس، عبارتند از:

Quantum Max Hepsi 1 Arada

این قرص یکی از انواع قرص‌های ماشین ظرفشویی کوانتوم مکس بوده که از قدرت بالایی برای تمیز کنندگی ظروف برخوردار است. قرص Quantum Max Hepsi 1 Arada دارای هیچ رایحه‌ای نبوده و شوینده‌ای چربی زدا و لک زدا است. این نوع قرص ساخت کشور ترکیه بوده و دارای رنگ بندی‌های سفید، قرمز و آبی است. البته ناگفته نماند هر نوع از رنگ‌ها برای کاربرد خاصی قابل استفاده هستند که نقش بسزایی در زیباسازی محیط آشپزخانه دارند. وجود لایه زرد رنگ درون این نوع قرص باعث بهبود عملکرد آن‌ شده و فرآیند شستشو را سریع‌ کرده است.

Quantum Max Lemon

این نوع نیز یکی دیگر از انواع قرص فینیش کوانتوم مکس به شمار می‌آید که ساخت کشور ترکیه است. کوانتوم مکس لیمون امکاناتی همچون درخشش، زیبایی، براقیت بالا را به ظروف اعطا می‌کند. این قرص نیز عملکرد شستشو را بهبود بخشیده و ظروفی تمیز را به بانوان هدیه می‌دهد.

سخن پایانی

همانطور که گفتیم فینیش کوانتوم مکس جزو بروزترین و بهترین قرص‌های موجود در بازار برای پاکسازی ظروف است. این قرص به طوری تولید شده که از قدرت حل بالایی در آب برخوردار باشد و روند شستشو را آسان کند.

انتخاب و خرید قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس برای شست و شوی ظروف بهترین گزینه است. این قرص نیاز افراد به جلادهنده را از بین می‌برد و آن‌ها تنها با استفاده از قرص ماشین ظرفشویی، می‌توانند زیبایی خاصی را به ظروف خود هدیه بدهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: