مدیرعامل به پرداخت از توان اینترنت داخلی خبر داد
کد خبر: ۳۹۹۱۸۴
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
0
مدیرعامل شرکت به‌پرداخت در خصوص استفاده از اینترنت داخلی و فیلترینگ شبکه‌های خارجی گفت: در ابتدا مشکلاتی در این زمینه احساس می‌شد، اما اکنون فضای کسب و کار در شبکه‌های داخلی بدون هیچ مشکلی فعال است.

فعالیت بدون مشکل کسب و کار‌ها در شبکه‌های داخلی

محمدمهدی تقی پور در پاسخ به اینکه سرعت اینترنت و چالش‌های آن بشدت مطرح است، آیا در این زمینه مشکلی برای ارایه خدمات به پرداخت وجود دارد گفت: سرعت اینترنت یک موضوع کلی است و تمامی کسب و کار‌ها تحت تاثیر این موضوع قرار دارد.


وی با تاکید بر اینکه توانسته ایم بسیاری از شبکه به پرداخت را بر بستر شبکه ملی اینترنت ماهواره‌ای داخلی بهسازی کنیم گفت: البته در ابتدای کار با مشکل روبرو شدیم، اما اکنون بسیاری از مشکلات حل شده و امیدواریم تسهیلگری بیشتر اتفاق بیفتد تا کسب و کار‌های اینترنتی مشکلات کمتری داشته باشند.


مدیرعامل شرکت به‌پرداخت با تاکید بر اینکه فعالیت در فضای کسب و کار اهمیت ویژه‌ای دارد گفت: امیدواریم هرچه سریعتر مشکلات به حداقل ممکن کاهش یابد تا فعالان اقتصادی در قالب کسب و کار در فضای مجازی نفع ببرند.


وی در پاسخ به اینکه آیا نیازی به خارج نداریم و می‌توانیم با اینترنت داخلی نیاز‌ها را رفع کنیم گفت: اینکه یک جانبه نگاه کنیم و فناوری روز را منکر شویم، کار درستی نیست. قطعاً نیاز‌هایی به توسعه وجود دارد که باید یا توانمندی داخلی را بالا ببریم که پاسخگو باشد یا از توان خارج کشور استفاده کنیم.

 

بیشتر بخوانید:

حضور گسترده به‌پرداخت از خرده فروشی تا فروش اینترنتی


تقی پور با اشاره به اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر توسعه و پیشرفت گفت: همانطور که وزارت ارتباطات نیز اعلام کرده، نیاز داریم در زمینه اینترنت داخلی توانمندی خود را ارتقا دهیم.


وی با تاکید بر اینکه تاکنون پیشرفت‌های بسیار خوبی اتفاق افتاده و در مسیر توسعه قرار داریم گفت: امکان دارد نیاز به خارج به صورت کامل رفع نشده باشد و تا حدودی نیاز داشته باشیم، اما ایستا نیستیم و در روند پیشرفت حرکت می‌کنیم.


مدیرعامل شرکت به‌پرداخت با تاکید بر اینکه در نتیجه اقدامات خوبی که صورت گرفته، تا حد خوبی کسب و کار‌ها روی بستر اینترنت ملی فعالیت خود را ادامه می‌دهند که امیدواریم با مساعدت مسئولان بتوانیم این کسب و کار‌ها را نیز توسعه بیشتری بدهیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: