April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۳۷۳
۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
0
مدتی قبل رسیدگی به شکایت‌های سریالی شهروندان تهرانی با موضوع سرقت خودرو در دستور کار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

۱۳ تبهکار، دزدان سریالی خودرو‌های تهران

سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفت: با اعلام شکایت‌های سریالی شهروندان رسیدگی به موضوع در دستور کار همکاران ما قرار گرفت و تا کنون ۱۳ متهم در رابطه با این سرقت‌ها دستگیر شده اند که ۴ نفر آن‌ها به اتهام مالخری تحت تحقیقات هستند. رسیدگی به این موضوع تا شناسایی متهمین و روشن شدن زوایای پنهان ماجرا ادامه دارد.

من بی گناهم
این متهم می‌گوید: من کامیون دار هستم و مدتی قبل با فردی آشنا شدم که می‌گفت می‌تواند خودرو‌های مزایده‌ای را با قیمت خیلی مناسب برای من خریداری کند. می‌گفت این خودرو‌ها به دلیل حمل و نقل موادمخدر توسط پلیس به مزایده گذاشته شده برای همین سند ندارد. قیمت این خودرو‌ها خیلی مناسب بود مثلاً بابت پژو ۴۰۵ فقط ۱۳۰ میلیون تومان از من پول گرفت و می‌گفت من هم می‌توانم آن را به کسانی که نیاز به سند ندارند بفروشم. من هم قبول کردم و ۱۲ خودرو خریداری کردم. اما روحم هم از سرقتی بودن آن خبر نداشت.

متهم در ادامه گفت: مدتی قبل در اتوبان به همراه همسر و فرزندم سوار یک خودرو مزدا ۳ بودیم که پلیس من را دستگیر کرد. تازه آن موقع بود که فهمیدم این خودرو‌ها سرقتی بوده و حتی ماشین زیر پای من هم دزدی بود. در حالی که این فرد ادعا می‌کند فردی که او را فریب داده هنوز دستگیر نشده است، تحقیقات برای روشن شدن حقیقت ادامه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: