May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۴۲۶
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
مجمع عمومی عادی سالیانه بانک اقتصادنوین با حضور بیش از ۷۰ درصد سهامداران برگزار شد و صورت‌های مالی این بانک برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ به تصویب رسید.

 

به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این مجمع که روز پنجشنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های هتل المپیک تهران برگزار شد، گزارش فعالیت هیئت مدیره و دستاورد‌ها و موفقیت‌های بانک در سال گذشته ارائه شد و پس از قرائت گزارش بازرس قانونی، صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ این بانک به تصویب اکثریت قاطع سهامداران رسید.

همچنین بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده، بانک اقتصادنوین موفق شد در سال ۱۴۰۱، مبلغ ۱۲۶۶ ریال به عنوان سود پایه هر سهم محقق کند که بر اساس تصمیم مجمع مقرر شد پس از لحاظ کردن مفاد مجوز بانک مرکزی ج. ا. ا، ۱۰ درصد سود خالص به‌صورت نقدی به سهامداران پرداخت و مابقی به‌منظور تقویت حدود فعالیت و نسبت‌های نظارتی این بانک در حساب سود انباشته ذخیره شود.

در پایان این مجمع، با تصمیم سهامداران سازمان حسابرسی کشور به‌عنوان بازرس قانونی این بانک انتخاب شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: