May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۵۲۵
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
0

جراحی زیبایی بینی که پرطرفدار بودن آن در میان عمل های زیبایی در کشورهای مختلف جهان از جمله ایران بر کسی پوشیده نیست در پس پرده خود، عوامل محرک روانشناختی و مولفه های اثر بخش در کیفیت زندگی را گنجانده است و آمار پژوهشی مرتبط با این فرایند زیبایی نشان می دهد که بسیاری از متقاضیان این پروسیجر، پس از عمل توانسته اند سهم بیشتری از عزت نفس و رضایت از ظاهر را به دست آورند. آمار ارائه شده در گزارش های سالانه انجمن بین المللی جراحی پلاستیک حاکی از این است که ساکنین کشورهای آمریکا و برزیل به همراه ژاپن و ایتالیا، در صدر جدول متقاضیان جراحی های زیبایی نشسته و رتبه های ششم تا دهم به کشورهای روسیه، هند، ترکیه، آلمان و فرانسه تعلق دارد و در میان این آمار مربوط به تقاضا برای جراحی زیبایی، کشور ما ایران در رتبه بیستم ایستاده است. در دنیای مدرن امروز که مفاهیم زیبایی شکل جدید و منطقی تری پیدا کرده و مولفه هایی از قبیل تناسب اندام و تناسب چهره اهمیت بیشتری یافته است، تلفیق هنر و تکنولوژی، اکتساب اهداف زیبایی از طریق جراحی های پلاستیک تخصصی برای رفع نواقص و ایرادات نا بهنجار و تبدیل کردن آنها را به مولفه هایی بهنجار، راه حلی مفید برای تقویت عزت نفس و خلق رضایت را پیش وی زیباجویان قرار داده است. شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با فرایند پرطرفدار جراحی کردن بینی به این لینک مراجعه کنید.

آیا جراحی بینی باعث کاهش اضطراب می شود؟

وقتی کنار تصمیم تان برای جراحی بینی تیک سبز می زنید، خود را در مسیر تجربه کردن یک اتفاق خوشایند برای تقویت اعتماد به نفس قرار می دهید. این حقیقتی است که آمار تحقیقاتی در پی مطالعات انجام گرفته، به اثبات رسانده و نشان داده است که نرخ رضایت از ظاهر و به تبع آن بالا رفتن اعتماد به نفس بعد از این پروسیجر زیبایی، تا 87% بالا می رود.

حتی خبر جالب تر اینکه افرادی که تحت این فرایند زیبایی قرار می گیرند، کاهش اضطراب را تجربه می کنند. بنابراین اگر بدشکلی های بینی تان شما را در محدوده  نا امن روحی قرار داده که مدام با اضطراب به چشم آمدن بدشکلی بینی تان در زمان برقراری روابط فردی و اجتماعی، دست به گریبان هستید، این عمل زیبایی به دست جراح حرفه ای می تواند به شما کمک کند. حتی اگر یک بار بینی تان را عمل کرده اید اما به نتیجه ای که میخواستید نرسیده اید ، می توانید تحت جراحی ترمیمی بینی قرار بگیرید و استرس و اضطراب بوجود آمده را از بین ببرید.

آیا جراح خوب در نتیجه عمل و بالا رفتن آمار راینوپلاستی نقش دارد؟

یک عمل موفقیت آمیز با سطح مهارت و تجربه جراح بینی در ارتباط مستقیم بوده وگفته می شود که سکان دار کشتی سفر عمل بینی، جراح ماهری است که با آگاهی کامل به مسیر و پیش بینی فراز و نشیب های آن، این کشتی را به سلامت به ساحل می رساند.

تخصص، مهارت، تجربه، نگاه هنری و ذهن خلاق و تکیه بر به روز ترین تکنولوژی های مربوط به این مقوله زیبایی، کیفیت بالای تغییراتی که قرار است به واسطه این پروسیجر در چهره مان ایجاد شود را تضمین می کند. بنابراین با ورود جراحان حرفه ای به این عرصه و تضمین موفقیت نتیجه عمل ، افراد بیشتری به سمت جراحی کردن دماغ خود سوق داده می شوند.

حواستان به چراغ های چشمک زن مراقبت های بعد از عمل بینی باشد

هر چند راینوپلاستی تجربه دوست داشتنی و خوشایندی است ولی شاید اگر ماموریت خود را در فاز مراقبت های بعد از عمل به خوبی انجام ندهید و توصیه هایی که پزشک به مانند چراغ های هشدار دهنده چشمک زن، برای شما تجویز می کند را جدی نگیرید، وارد جاده انحرافی شوید که شما را از مقصد، یعنی دستیابی به بینی زیبایی که منتظر دیدنش بودید، دور کند.

نکاتی از قبیل استفاده از کمپرس سرد در بازه زمانی توصیه شده، بالا نگه داشتن سر، اجتناب از بلند کردن اجسام سنگین، استراحت کردن به حد کفایت، رعایت نکات بهداشتی در ناحیه جراحی شده و نیز نکات تغذیه ای و بسیاری موارد دیگر، از جمله مولفه هایی هستند که نگاه خوش بینانه تان به نتیجه را ماندگار کرده و حاصل آنچه را جراح بینی با مانور دستان هنرمند خود روی بینی تان رشته بود، پنبه نخواهد کرد.

ظهور مدرن ترین تکنیک های جراحی بینی

عمل زیبایی بینی ترکیبی از پروسیجرهای مدرن و متعدد پیشرفته است که در قالب رویکردهای باز و بسته ، با حداقل سطح تهاجم به درمان و رفع ایرادات این اندام کانونی می پردازد. بر حسب دامنه پیچیدگی موقعیت و وضعیت بینی ، پزشک بهترین پروسیجر را بر می گزیند.

از جراحی با تکنیک باز، برای شکل دهی های عمده در بینی استفاده می شود. در این تکنیک، در چین طبیعی زیر بینی، در محل تلاقی لب بالا و انتهای نوک بینی، برشی ایجاد می شود تا جراح دسترسی بهتری به نواحی که نیاز به شکل دهی دارند پیدا کند. این برش خارجی کمتر از 5 میلی متر بوده و بعد از بهبود، اصلاً قابل رویت نخواهد بود.

از تکنیک بسته جراحی دماغ نیز در موقعیت هایی استفاده می شود که بیمار به تغییرات مختصری در ناحیه بینی نیاز دارد و این تغییرات را می توان تنها از طریق سوراخ های بینی و برش های مختصر در این کانال ها، اعمال نمود.

آیا زیبایی بینی روی کل صورت اثر گذار است؟

رینوپلاستی یکی از راه حل هایی است که می تواند دغدغه های افرادی را که از بدشکلی ظاهری و ایرادات عملکردی بینی شان رنج می برند درمان کند اما داستان به همین جا ختم نمی شود. عمل بینی تنها خود بینی را از منافعش منتفع نمی کند بلکه با ایجاد هارمونی در کل صورت، باعث می شود که چهره فرد جذاب تر به نظر برسد. این اتفاق خوشایند بدون شک آثار مثبت احساسی و روحی را به همراه می آورد پس عجیب نیست که انتظار داشته باشیم امار این عمل زیبایی، رقم های تکان دهنده و شوکه کننده ای را به خود اختصاص دهد.

منبع : https://javdanimd.com

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: