April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۵۸۸
۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
0
توئیتر تعداد پیام‌های خصوصی قابل ارسال در روز را برای کاربران عادی محدود کرد.

محدودیت جدید توئیتر برای کاربران عادی

صفحه پشتیبانی توئیتر در توئیت جدیدی اعلام کرده که در اقدامی به‌منظور کاهش اسپم‌ها در بخش پیام‌های خصوصی (DM)، تغییراتی را پیاده‌سازی کرده است. براین‌اساس، اکانت‌هایی که تیک آبی نگرفته‌اند، از نظر تعداد پیام‌های خصوصی قابل ارسال در روز محدود شده‌اند. این شرکت پیشنهاد کرده است که اگر می‌خواهید پیام‌های بیشتری بفرستید، اکانت توئیتر بلو بخرید.

در صفحه پشتیبانی توئیتر ذکر شده که محدودیت جدید اکانت‌های عادی از روز ۳۰ تیرماه اجرایی شده است. بااین‌حال، هنوز نمی‌دانیم که تعداد پیام‌های خصوصی قابل ارسال توسط هر حساب معمولی چقدر است.

ایمیل مطبوعاتی توییتر در پاسخ به درخواست اظهارنظر در این مورد دیگر به‌طور خودکار ایموجی پو را ارسال نمی‌کند؛ درعوض یک پیام به‌صورت خودکار به دست فرستنده می‌رسد که می‌گوید به‌زودی به شما پاسخ داده می‌شود. البته این شرکت ظاهراً هنوز قصد ندارد به این ایمیل‌ها پاسخ دهد و صرفاً شیوه پاسخ‌گویی خودکار خود را عوض کرده است.

ایلان ماسک از زمان ورود به توییتر به‌شدت روی مقابله با اسپم تمرکز داشته؛ البته برخی باور دارند که فروش اشتراک بلو هم در اجرای این برنامه‌ها بی‌تأثیر نبوده است. بااین‌حال، ماسک در ماه آوریل ۲۰۲۲ پیش از آنکه توئیتر با پیشنهاد او موافقت کند، گفته بود در صورت تصاحب این شبکه اجتماعی، یا بات‌های اسپم را شکست خواهد داد یا در راه مقابله با آن‌ها از پای درمی‌آید.

این شرکت از حدود یک هفته پیش تغییر دیگری را هم در بخش پیام‌های خصوصی اعمال کرده است تا کاربران بتوانند تنها پیام‌های مربوط به کسانی را دریافت کنند که آن‌ها را دنبال می‌کنند. پیام‌های کاربران بلو هم حتی درصورتی‌که آن‌ها را دنبال نکرده باشید، به صندوق درخواست‌ها وارد می‌شود. این تنظیمات برای تمام کاربرانی اعمال شده است که قبلاً تنظیمات خود را روی دریافت پیام از تمام کاربران گذاشته بودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: