کد خبر: ۳۹۹۶۷۰
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
0

اولین بسته خبری صنایع ملی مس ایران

مهندس بهروز رحمتی معاون تولید شرکت مس در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی عنوان کرد: برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری بیش از ۱۶ میلیارد دلاری در حوزه توسعه صنعت مس ایران.

 

دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس در مصاحبه با صدا وسیما در رابطه با معدن مس سریدون که به عنوان بزرگ‌ترین ذخیره مس خاورمیانه مطرح شده است، گفت: پیش بینی می‌کنیم با این شرایط جایگاه مان از رتبه ۵ نیز بالاتر رفته و ارتقاء یابد. مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: مقام معظم رهبری، عالمانه و دقیق تغییرات و پیشرفت‌های علمی روز جهان را رصد می‌کنند.

 

تولید کاتد مس در مجتمع مس سونگون ورزقان با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید. مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در حکمی محسن باقری را به سرپرستی معاونت منابع انسانی و پشتیبانی شرکت ملی صنایع مس ایران منصوب کرد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: