April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۶۸۰
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
0
ترامپ ضمن انتقاد از عملکرد دولت فعلی آمریکا گفت فساد جو بایدن روز به روز بیشتر آشکار می‌شود، اما در عین حال مقامات اقدامی عملی انجام نمی‌دهند.

ترامپ: بایدن فاسدترین رئیس جمهور آمریکاست

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا در سخنانی ضمن انتقاد از عملکرد جو بایدن در اداره کشور گفت که وی فاسدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست.

ترامپ که این سخنان را در پستی در شبکه اجتماعی خود به نام "تروث سوشیال" منتشر کرده، در این باره نوشت: «جو بایدن فاسدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا است که [این مسئله]هر روز به طور غیرقابل انکاری در مجلس نمایندگان [آمریکا]بیش از پیش ثابت می‌شود».

وی با انتقاد از اقلیت ۴۹ سناتور جمهوری‌خواه در مجلس سنای آمریکا به‌دلیل زیر سوال نبردن دولت بایدن، گفت: «با وجود تمام این افشاگری‌ها و حقایق وحشتناک [درباره فساد بایدن]، چرا رهبری جمهوری‌خواهان در سنا سخنی به میان نمی‌آورد».

ترامپ در ادامه این پست خود ضمن انتقاد از سناتور‌های جمهوری خواه در مقابل جو بایدن ادامه داد: «آمریکا چقدر باید منتظر باشد تا سنا [علیه بایدن]اقدام کند؟»

این برای نخستین بار نیست که دونالد ترامپ از عملکرد جو بایدن به شدت انتقاد می‌کند، پیشتر نیز وی بایدن را متقلب‌ترین و فریب کارترین رئیس جمهور آمریکا خوانده و از مقامات آمریکا خواسته بود وی را از سمت خود عزل کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: