April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۷۷۴
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۰
0
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: ساعت‌های اجرای طرح جناغی‌ها از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۰۸:۳۰ صبح و بعد از ظهر‌ها نیز از ساعت ۱۶ تا حوالی ۲۰ می‌باشد.

صدور ۲۵۰۰ قبض جریمه براى متخلفان

سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: طرح جناغی‌ها یک طرح ابتکاری بود که در کل کلانشهر تهران، این پلیس راهور تهران بزرگ بود که این طرح را شروع کرد و هم اکنون به سایر استان‌ها نیز بسط و گسترش پیدا کرده است.

سرهنگ شریفی گفت: در ۴ ماهه اخیر سال جاری، پلیس راهور تهران بزرگ نزدیک به ۲۵۰۰ برگه جریمه برای رانندگانی که می‌خواستند زرنگ بازی دربیاورند در طرح جناغی‌ها صادر کرده است.

وی افزود: در طرح جناغی‌ها هدف اصلی ایجاد نظم و انضباط تردد خودرو‌ها است و هرچه نظم در سطح معابر بیشتر باشد پیشگیری از تصادفات و حوادث بیشتر می‌شود و هر چقدر هم که تصادفات کمتر شود جریان ترافیک سرعت بیشتری را به خود می‌گیرد.

سرهنگ شریفی گفت: کسی که در صف ایستاده و منتظر ورود به داخل خروجی و رمپ است و می‌بیند که بقیه هم به همین صورت و مرتب توقف کرده اند خب مسلما آرامش بیشتری را در رانندگی خواهد داشت.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت:، اما در این لحظه اگر راننده‌ای زرنگ بازی درآورد و بخواهد این صف را دور زده و از جلوتر وارد شود، راننده‌ای هم که منظم توقف کرده را هم آزار می‌دهد و اعصاب بقیه را نیز بر هم می‌زند.

وی گفت: هر چه نظم بیشتر شود، گره‌های ترافیکی کمتر می‌شود.

وی ادامه داد: این طور نیست که راننده‌ای بخواهد با زرنگ بازی جلوی دیگر رانندگانی که در صف برای ورود به رمپ و خروجی بزرگراه‌ها توقف دارند برود و جریمه هم نشود.

سرهنگ شریفی گفت: این دست رانندگان از مسیر اصلی کل بزرگراه‌ها را به اصطلاح بریده و به ناگاه و بدون زدن راهنما وارد صف دیگر رانندگان که از قبل برای ورود و یا خروج در رمپ‌ها توقف داشته اند می‌شوند و نظم این محدوده را برهم زده و علاوه بر آن باعث تصادف هم می‌شوند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ساعت‌های اجرای طرح جناغی‌ها از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۰۸:۳۰ صبح و بعد از ظهر‌ها نیز از ساعت ۱۶ تا حوالی ۲۰ می‌باشد که در شهر تهران اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: