April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۹۲۸
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
0
بیمه سرمد ثابت کرد که در‌ ماراتن مالی سال ۱۴۰۱ خواهان از بین بردن زیان انباشته خود در سال ۱۴۰۲ است و نشانه‌های این ثبات کسب سود ۲۵ میلیارد تومانی سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ می باشد.

بیمه سرمد در 3 ماهه ابتدای امسال، 25 میلیارد تومان سود کسب کرد

حسن پورکاظمی افزود: با اینکه بازار سرمایه در سه ماهه اول سال حال و روز خوشی نداشت، ولی شرکت بیمه سرمد با تدابیر ویژه توانست آنجا هم نسبت به سه ماهه اول سال گذشته سود شناسایی کند.

معاون مالی و سرمایه گذاری بیمه سرمد با اشاره به عدم تمدید بیمه نامه‌های زیانده سال گذشته گفت: در سه ماهه اول امسال با جذب پرتفوی سودده چشم انداز سود بیمه سرمد در سال ۱۴۰۲ امیدوارکننده است.
وی افزود: دریافت مبالغ الحاقیه درمان در شروع سال ۱۴۰۲ باعث افزایش توان نقدینگی و وجه نقد شرکت در سه ماهه اول شد که پرداخت به موقع خسارت‌ها و تقویت شبکه فروش را در پی داشت.

پورکاظمی با اشاره به پردا خت به موقع معوقات و حق‌الزحمه‌های مربوط به شبکه فروش و کارمزد نمایندگی‌ها گفت: در سال جاری ۲۵ هرماه کارمزد نمایندگان و کارگزاران شرکت به طور منظم پرداخت می‌شود که حکایت از انضباط مالی بهتر شرکت در سال مالی ۱۴۰۲ دارد.

وی در پایان گفت: یکی دیگر از مصادیق انضباط مالی شرکت در سال ۱۴۰۲ پرداخت به موقع خسارت‌ها می‌باشد. به عنوان مثال مدت زمان پرداخت مراکز درمانی تحت پوشش از ۳ ماه به یک ماه و نیم کاهش یافته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: