May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۹۴۱
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
0
واحد الفین پتروشیمی جم که به دلیل تعمیرات و به منظور افزایش تولید در روزهای انتهایی هفته گذشته، در شرایط غیر نرمال با آلایندگی همراه شد، پس از ۲ روز توقف به حالت عادی بازگشت.

رفع موانع به منظور افزایش تولید انجام شد / قدردان صبوری مردم منطقه هستیم

در اطلاعیه منتشر شده توسط روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم، ضمن عذرخواهی، از صبوری مردم منطقه قدردانی شده است. در این اطلاعیه آمده:

“واحد الفین جم تا انتهای فصل بهار سال جاری با ۹۲ درصد ظرفیت در مدار تولید بوده که با توجه به کیفیت پایین آب دریای ارسالی از شرکت مبین انرژی و افزایش دمای هوا و گرفتگی در مبدل‌های حرارتی با مشکلاتی در تولید روبرو شد.

با تلاش بخش تولید مجتمع و کاهش ظرفیت مقطعی، تا ابتدای تابستان این موضوع مدیریت شد لیکن با آغاز فصل تابستان و تشدید گرمای هوا و متعاقب آن افزایش دمای آب دریا که به عنوان خنک کننده برای واحد استفاده می‌شود، مشکلات افزایش یافت. از این رو با برنامه ریزی دقیق و اقدامات کاملا کنترل شده و رعایت استاندار‌های زیست محیطی پس از دو روز توقف تولید مشکل رفع و شرکت به مدار تولید بازگشت.

شرکت پتروشیمی جم ضمن پایبندی بر صیانت از محیط زیست و سلامت جامعه و تعهد نسبت به عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، خود را موظف به قدردانی از صبر و بردباری مردم شریف پایتخت انرژی ایران و همچنین کارکنان شاغل و ساکن در منطقه می‌داند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: