کد خبر: ۴۰۰۰۱۷
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
0
معاون اجتماعی پلیس فتا گفت: کلاهبرداران در ایام تعطیل لینک‌های آلوده بسیاری را برای مردم ارسال می‌کنند که لازم است مردم بر روی هیچ لینکی کلیک نکنند.

در تعطیلات بر روی هیچ لینکی کلیک نکنید

سرهنگ رامین پاشایی؛ معاون اجتماعی پلیس فتا به هموطنان هشدار کلاهبرداری در تعطیلات پیش‌رو را داد و اظهار کرد: با توجه به تعطیلی‌های پیش‌بینی نشده در کشور و با توجه به تجربه عملیاتی در آن حوزه، پیش‌بینی می‌شود که کلاهبرداری در حوزه ارسال لینک‌های آلوده و برندگان مسابقات تلویزیونی افزایش پیدا کند.

وی افزود: مجرمان سایبری با خیال اینکه در ایام تعطیل، دسترسی هموطنان به خدمات انتظامی، بانکی و قضایی با محدودیت مواجه است، عموما در ایام پایان هفته و به خصوص روز‌های منتهی به تعطیلات نسبت به افزایش ترفند‌های مجرمانه خود اقدام می‌کنند. تعاون اجتماعی پلیس فتا بیان کرد: به هیچ عنوان بر روی لینک‌های ارسالی از سوی سرشماره‌های ناشناس (از جمله ابلاغیات قضایی) کلیک نکنید و آگاه باشید که تماس‌هایی با عنوان شرکت در مسابقات رالی یا تلویزیون صرفاً اقدامی در راستای کلاهبرداری مالی علیه آنهاست.

پاشایی با اشاره به اینکه پلیس فتا در تعطیلات پیش رو به هیچ عنوان تعطیل نیست، گفت: هموطنان می‌توانند در صورت مواجهه با موارد کلاهبرداری یا هر گونه رخداد پیش‌بینی نشده به مراکز پلیس فتا در سراسر کشور مراجعه کنند همچنین با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ تماس بگیرند.

وی در پایان گفت: شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ آماده ارائه خدمات انتظامی به هموطنان بوده و همچنین مراکز ۲۴ ساعته پاسخگویی بانک‌های عامل و شعب قضایی (دادگاه و دادسراها) آماده ارائه خدمات هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: