May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۱۳۰
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بر اساس استراتژی کلان شرکت و پیشبرد اهداف تعیین شده جهت افزایش کارایی و هم افزایی اقدام به تملک ۲۵ درصد از سهام شرکت احداث و صنایع معادن پارس (پامیدکو) نمود.

چادرملو سهامدار عمده پامیدکو شد

بر این اساس شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با تحصیل این سرمایه گذاری میزان سرمایه خود را در شرکت فوق به میزان ۵۵ درصد رساند.

شرکت احداث و صنایع معادن پارس (پامیدکو) با موضوع فعالیت خدمات مهندسی و تکنولوژی در حوزه معادن و صنایع معدنی و سابقه حضور موثر در صنایع بالادستی و پایین دستی فولاد کشور توانسته سهمی مهم از مجموعه پروژه‌ها و قرارداد‌های جاری در بخش‌های پیمانکاری، بهره برداری، مشاوره مهندسی و نظارت را به خود اختصاص دهد.

با خرید ۲۵ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری گروه مدیریت سرمایه گذاری امید در شرکت پامیدکو، سهم شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به ۵۵ درصد خواهد رسید و با توجه به برنامه چادرملو در جهت افزایش بهره وری و کاهش قیمت تمام شده در فرایند تولید و حضور شرکت پامیدکو بعنوان یکی از پیمانکار‌های اصلی در سطح کشور بالاخص در زنجیره فولاد، افزایش سهام کنترلی اثر قابل ملاحظه‌ای در پیشبرد چشم انداز ترسیم شده شرکت معدنی و صنعتی چادرملو خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: