کد خبر: ۴۰۰۱۵۸
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
0
برنامه فن‌تز در مسیر زنجیره ارزش‌ از پایان‌نامه‌های مرتبط با فناوری‌های اولویت‌دار و جهت‌ساز در مراجع بین‌المللی و معتبر حمایت می‌کند.

حمایت برنامه فن‌تز از پایان‌نامه‌های مرتبط با فناوری‌های اولویت‌دار

برنامه فن‌تز با هدف فرهنگ‌سازی و هدایت دستاورد‌های پایان‌نامه‌های دانشجویی در مسیر زنجیره ارزش از پایان‌نامه‌های مرتبط با فناوری‌های اولویت‌دار و جهت‌ساز و با خروجی‌های قابل ثبت در مراجع بین‌المللی و معتبر حمایت می‌کند.

فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با حمایت وزارتین علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی، ستاد‌های توسعه فناوری و کریدور فناوری تا بازار برگزار خواهد شد.

این برنامه که مجری اصلی آن کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی است به نحوی طراحی شده که رساله‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی در موضوعات کلیدی با ظرفیت ثبت در اداره ثبت اختراع آمریکا USPTO وفایلینگ PST پس از بررسی و انتخاب برای توسعه فناوری و تجاری سازی، جهت‌دهی و حمایت شوند.

چشم‌انداز این برنامه، حمایت از ثبت اختراعات و کمک به فرآیند توسعه فناوری، ترویج و تجاری‌سازی پایان‌نامه‌های حیطه فناوری‌های راهبردی است.

تمامی فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای، دانشجویان دکتری که از پروپوزال خود دفاع کرده‌اند و موضوع پایان‌نامه آن‌ها در حیطه‌های فناورانه است و همچنین محققین پسادکتری می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال درخواست شرکت در برنامه فن‌تز به نشانی الکترونیکی https://patentoffice.ir//page/۵۲۳۶ مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: