کد خبر: ۴۰۰۲۴۰
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
0
عبداللهی با اعلام اینکه انتقال زندان رجایی شهر از محدوده کرج انجام شد، گفت: انتقال زندان قزلحصار نیز مصوب و در دستور کار است .

انتقال زندان قزلحصار مصوب شد

مجتبی عبداللهی استاندار البرز گفت: اراده ملی، عزم، انسجام استانی و خواست مردم، سبب انتقال زندان‌های ملی از البرز بود که اکنون در خصوص زندان رجایی شهر محقق شد.

وی یاد آورشد: انتقال زندان‌های ملی از استان البرز از سال‌ها پیش، دغدغه مسوولان و مطالبه مردم بود.

استاندار البرز گفت: با انسجام و یک عزم ویژه استانی و ملی تمام زندانیان زندان رجایی منتقل شده اند و برای مکان فعلی این زندان نیز طرح‌ها و برنامه‌هایی با هدف انتفاع مردم در دستور کار است.

وی بیان کرد: تنها بخشی از زندانیان رجایی شهر به قزلحصار منتقل شده اند.

مصوبات ۵۰ هزار میلیارد ریالی وزارت نیرو برای البرز

استاندار البرز در ادامه با اشاره به سفر مردادماه جاری وزیر نیرو و مصوبات ۵۰ هزار میلیارد ریالی آن گفت: در پی دریافت سهمیه سهم استان از سد‌ها به ۱۶۰ هزار متر مکعب رسید که با ارتقا زیرساخت‌های لازم مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
وی یاد آورشد: طی سفر وزیر نیرو مصوبه احداث تصفیه خانه شماره سه استان البرز اخذ شد و همچنین تصفیه خانه شماره ۲ به بهره‌برداری رسید.

عبدااللهی گفت: همچنین مقرر شد ۱۱۰ هزار مترمکعب مخزن احداث شود و آب اشتهارد با چشم انداز سال ۱۴۳۰ با برنامه ریزی که صورت گرفته تامین می‌شود که در این میان ۳۲ کیلومتر لوله گذای با هدف دریافت حق آبه از سد طالقان احداث شد.

استاندار البرز با اشاره به احداث نیروگاه تجزیه پذیر خورشیدی در اراضی به مساحت هزار هکتار در شهرستان اشتهارد اضافه کرد: دراین سفر همچنین مقرر شد ۲ پست ۴۰۰ کیلو ولت دیگر در کمال آباد و اشتهارد احداث شود.

وی یاد آورشد: ساخت مجموعه در نیروگاه منتظر قائم که حدود هزار مگا برق تولید کند و به سرانه تولید کشور اضافه می‌کند از دیگر مصوبات سفر وزیر نیرو به استان البرز بود.

قیمت نان در البرز افزایش ندارد

استاندار البرز در ادامه گفت: اتفاقات خوبی در حوزه غله افتاده که نسبت به سال گذشته در ارتباط با خرید تضمینی گندم بیش از ۲ برابر سال گذشته اقدام شده است.

وی تاکید کرد: نان در استان البرز افزایش قیمت نخواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: