کد خبر: ۴۰۰۲۵۸
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
0
وزیر صمت، از تدوین آیین‌نامه واردات خودروهای برقی ظرف چند روز آینده خبر داد و گفت: ارجحیت ما واردات خودروهای برقی نو و کارکرده است.

تدوین آیین نامه واردات خودرو‌های برقی ظرف چند روز آینده

عباس علی آبادی، وزیر صمت، از تدوین آیین‌نامه واردات خودرو‌های برقی ظرف چند روز آینده خبر داده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه واردات خودرو‌های برقی در اولویت قرار دارد، گفت: ارجحیت ما واردات خودرو‌های برقی نو و کارکرده است و بنابراین در تدارک زیرساخت‌های لازم برای آن هستیم و براین اساس آیین‌نامه واردات آن در ۱۰ روز آینده تدوین می‌شود.

او با اشاره به اینکه نوآوری در حوزه خودرو‌های برقی بسیار اهمیت دارد، گفت: این موضوع منافع سرشاری را نصیب کشور می‌کند، زیرا با بهره‌گیری از خودرو‌های برقی در موضوع محیط زیست وضعیت بهتری خواهیم داشت و درآمد ناشی از عدم مصرف سوخت‌های فسیلی نصیب کشور می‌شود.

علی آبادی درباره زمان عملیاتی شدن واردات خودرو‌های برقی گفت: در هماهنگی با رئیس کل بانک مرکزی مقرر شد که شرایط مناسب و ساده‌تری را برای واردات خودرو‌های برقی فراهم کنیم. در درجه اول اولویت با واردات تاکسی‌های برقی است، زیرا مصارف و منفعت بیشتری برای کشور دارد و اولویت‌های بعدی نیز خودرو‌های اشتراکی و خودرو‌های مردم خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: