کد خبر: ۴۰۰۳۰۷
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
0
بنا بر اعلام يك منبع آگه، آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس با ۲ ترابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهند شد.

آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس دو ترابایت حافظه دارند

وبلاگ Korean Nave در گزارشی تازه به نقل از یک منبع اعلام کرده است که آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس با دو برابر حداکثر ظرفیت ذخیره سازی نسبت به مدل‌های آیفون ۱۴ پرو، یعنی تا ۲ ترابایت، در دسترس خواهند بود.

علاوه بر این، یک حساب کاربری Weibo نیز همین ادعا را داشته و اضافه کرد که مدل‌های Pro احتمالاً با حداقل ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به جای ۱۲۸ گیگابایت پایه فعلی در مدل‌های آیفون ۱۴ شروع می‌شوند. براین اساس، اپل می‌تواند چهار سطح ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی، ۱ ترابایتی و ۲ ترابایتی را در دسترس نگه دارد.

مارک گورمن، گزارشگر بلومبرگ و جف پو، تحلیلگر فناوری می‌گویند که انتظار دارند قیمت مدل‌های پرو در سال جاری افزایش یابد. پو معتقد است که قیمت آیفون ۱۵ پرو می‌تواند از ۱۰۹۹ دلار شروع شود، آیفون ۱۵ پرو مکس نیز از ۱۱۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

البته این احتمال نیز وجود دارد که شایعه ۲ ترابایتی دور از واقعیت باشد و اپل صرفاً در حال افزایش هزینه‌های سخت افزاری برای افزایش درآمد در بحبوحه رکود بازار گوشی‌های هوشمند باشد. سال گذشته نیز شایعات در مورد عرضه آیفون ۱۴ پرو با حافظه ۲ ترابایتی مطرح شد، اما این اتفاق نیفتاد.

اپل برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ یک گزینه ذخیره سازی ۱ ترابایتی را برای آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس اضافه کرد و گزینه جدید عمدتاً به دلیل ویژگی‌های دوربین جدید مانند ویدیو پرورس بود که فضای ذخیره سازی بسیار بیشتری نسبت به ویدیو‌های معمولی اشغال می‌کند.

به عنوان مثال، برای ضبط ویدیوی ۴ K ProRes با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، یک مدل آیفون ۱۴ پرو با ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی لازم است.

ضبط ویدیوی ProRes در مدل‌های آیفون ۱۴ پرو با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی به ۱۰۸۰ p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه محدود شده است.

اگر اپل ظرفیت ذخیره سازی پایه آیفون ۱۵ پرو را به ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهد، همه مدل‌ها می‌توانند ProRes را با کیفیت ۴ K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: