April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۳۳۱
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
0
چند بازیکن تیم فوتبال استقلال با وجود جدایی و حتی خداحافظی بار دیگر به این تیم بازگشتند.

استقلال؛ محله برو و بیا!

روز گذشته در اتفاقی عجیب، آرمان رمضانی مهاجم تیم فوتبال استقلال که قراردادش را با باشگاه استقلال فسخ کرده بود، بار دیگر به این تیم بازگشت. کادر فنی استقلال با توجه به اینکه مدیریت باشگاه نتوانست نفرات موردنظرش را جذب کند، تصمیم گرفت رمضانی را دوباره بازگرداند.

نگاهی به اتفاقات فصل نقل‌وانتقالات استقلال نشان می‌دهد که این تیم به محله برو و بیا تبدیل شده است. اصلی‌ترین مقصر این اتفاق هم مدیریت باشگاه استقلال است که نتوانست گزینه‌های مدنظر کادر فنی را بگیرد تا شرایط این‌گونه پیش برود و شأن استقلال و بازیکنی که رفتند و برگشتند، پایین بیاید.

در زیر نگاهی به بازیکنانی داریم که قراردادشان را فسخ یا خداحافظی کردند و دوباره برگشتند.

ابوالفضل جلالی اولین بازیکنی بود که قراردادش را با استقلال فسخ کرد، آنهم زمانی که هنوز جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان انتخاب نشده بود. جلالی در زمان مدیریت حجت کریمی به توافق رسید که قرارداد جدیدی امضا کند و در تمرینات نیز شرکت کرد، ولی هنوز مدیران فعلی استقلال قرارداد جدیدی با او امضا نکرده‌اند.

سیدحسین حسینی که برای سومین بار در دوران حضورش در استقلال در پست اینستاگرامی از هواداران خداحافظی کرده بود، پس از توافق برای کاهش رقم قراردادش به این تیم بازگشت.

سعید مهری دیگر بازیکنی بود که قراردادش را فسخ کرد، اما جواد نکونام شخصاً با او صحبت کرد تا به تمرینات بازگردد. مهری که بیشتر زمان فصل بدنسازی را از دست داد، هنوز قراردادش توسط باشگاه استقلال امضا نشده است.

آرمان رمضانی بدون شک عجیب‌ترین بازگشت را داشت. مدیران استقلال به نکونام قول جذب بازیکن در پست مهاجم را داده بودند و سرمربی استقلال برای اینکه رمضانی در تیم دیگری بیشتر بازی کند او را در لیست خروج قرار داد. مهاجم استقلال پس از فسخ قراردادش در برنامه فوتبال برتر صحبت‌های زیادی انجام داد و برای تیم سابقش آرزوی موفقیت کرد، اما فردای آن روز به دلیل جذب نشدن بازیکنان مدنظرش به این تیم بازگشت و در تمرین نیز شرکت کرد. به این‌ها باید عارف غلامی را هم اضافه کرد که قرار بود دوباره به استقلال برگردد، اما تا این لحظه چنین چیزی محقق نشده است.

به گزارش تسنیم، اتفاقات ناگوار استقلال و عدم مدیریت در این باشگاه ابهام‌های زیادی را در ذهن هواداران استقلال و علاقه‌مندان به فوتبال به‌وجود آورده که نتیجه‌اش تجمعات مقابل ساختمان باشگاه و وزارت ورزش و جوانان بوده است. چرا باید بازیکن قراردادش را فسخ کند و قرارداد جدیدی به امضا برساند؟ اگر مدیریت باشگاه به هر دلیلی از کمبود بودجه گرفته تا مسائل دیگر نمی‌توانست بازیکن مدنظر سرمربی را بگیرد، نباید از همان ابتدا شرایط و عدم توانایی باشگاه در جذب بازیکن را به اطلاع کادر فنی می‌رساند؟ تا چه زمانی قرار است هواداران استقلال بابت اتفاقاتی که در این باشگاه می‌افتد، نگران شرایط تیم‌شان باشند؟

نکته بعدی، اظهارات دو روز پیش جواد نکونام است. او در بخشی از صحبت‌هایش گفته بود: «آخرین جمله‌ام خطاب به تمام ارکان باشگاه است. مجموعه تیم و مدیریت در یک کشتى هستیم و هستند کسانى در باشگاه که در فکر غرق کردن کشتى هستند. اگر این کشتى غرق شود، همه با هم غرق خواهیم شد». هر کسی این صحبت‌ها را بشنود اولین چیزی که به ذهنش می‌رسد اختلاف بین مدیران باشگاه و سرمربی است که به نظر می‌رسد افرادی که درون باشگاه مصاحبه می‌کردند و مدعی بودند رابطه عمیقی با نکونام دارند، حداقل با صحبت‌های سرمربی استقلال نشان دادند که حقیقت را نگفته‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: