April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۳۷۰
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
0
مدیرعامل بانک مسکن طی نشستی مشترک با حضور هیاتی متشکل از اعضای هیات مدیره و مدیران تابعه بانک با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

دکتر حسینی: بخش داخلی دانش، ظرفیت و توان بالایی برای بومی‌سازی حوزه مسکن دارد/ دکتر نیکزاد: بنیاد مسکن و بانک مسکن عضو یک خانواده هستند

به نقل از بانک مسکن_ هیبنا، دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن با دکتر اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که در محل پژوهشکده سوانح طبیعی وابسته به بنیاد مسکن برگزار شد، حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن، عطاء الله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران، صابر عسکر پور عضو هیات مدیره و معاون مدیر عامل در امور مالی، علی کمالی عضو هیات مدیره و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه بانک مسکن و بنیاد مسکن حضور داشتند.

در حاشیه این دیدار، دکتر حسینی با حضور رییس بنیاد مسکن و هیات همراه از پروژه ۱۳۰۰ واحدی “افق اکباتان” بازدید به عمل آوردند.

این پروژه که با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث شده است دارای ۱۲ بلوک ساختمانی ۱۵ الی ۱۶ طبقه است که مقرر شده با همکاری بانک مسکن تکمیل و به بهره برداری برسد.

دکتر حسینی در این بازدید بر استفاده از توان داخلی با حضور شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: مسکن از مهمترین بخش‌های اقتصادی و رفاهی کشور است که تمامی لوازم و امکانات آن در داخل کشور وجود دارد و با تکیه بر توان داخلی و به طور کاملا بومی می‌توان در این حوزه اقدام کرد که ماحصل آن ایجاد مسکن برای خانواده‌ها و رشد اقتصاد و اشتغال کشور منبعث از بخش مسکن است.

همچنین دکتر نیکزاد هدف از برگزاری این نشست مشترک را توسعه و گسترش همکاری فی مابین بنیاد و بانک مسکن عنوان کرد و گفت: بنیاد مسکن و بانک مسکن عضو یک خانواده هستند که می‌توانند با همکاری و هم افزایی بیشتر در حوزه مسکن وارد عمل شوند و نتیجه آن افزایش تعداد خانوار‌هایی است که صاحبخانه خواهند شد.

در این نشست شرکت‌های زیر مجموعه بانک مسکن و تابعه بنیاد مسکن از جمله شرکت‌های سامان محیط، بنیاد بتن ایران، توسعه مسکن ایران و … به ارایه عملکرد خود پرداخته و برای همکاری بیشتر فی مابین ظرفیت‌ها و امکانات خود را معرفی کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: