کد خبر: ۴۰۰۳۸۸
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
0
مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس برای مسیر تهران_ مهران با نرخ مصوب ۵۰۰ تا ۶۸۰ هزار تومان از امروز آغاز شد.

اعلام  نرخ بلیت اتوبوس مسیر تهران-مهران برای سفر‌های اربعین

داریوش باقرجوان گفت: فروش اینترنتی بلیت‌های اتوبوس برای سفر‌های اربعین از ۲۷ مرداد همزمان با اول ماه صفر آغاز و تا ۲۷ شهریور ادامه دارد و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای زیرساخت‌های لازم برای فروش بلیت‌های اتوبوس و همچنین رفاه مسافران فراهم کرده است.

به گفته مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری، از امروز سرویس‌ها برای تهران - مهران که بیشترین مسیر درخواستی برای مسافران اربعین است با نرخ مصوب ۵۰۰ تا ۶۸۰ هزار تومان که تمامی نرخ‌ها از طریق بنر در پایانه‌ها نصب شده به مسافران فروخته می‌شود.

او می‌گوید: این نرخ براساس مصوبه ستاد اربعین در نظر گرفته شده و نرخ مصوبی است که از طریق تابلو و بنر در تمامی پایانه‌ها نصب شده و این نرخ‌ها براساس تعداد صندلی و ناوگان ایرانی و یا استیجاری از کشور‌های خارجی است و نرخ‌ها براساس کیفیت‌ها متفاوت است.

باقرجوان توضیح داد: سازمان راهداری از امروز پیش فروش بلیت‌ها را آغاز کرده و تمامی برنامه ریزی‌های لازم برای رفت و یا برگشت زائران از طریق افزایش درخواست انجام داده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: