کد خبر: ۴۰۰۵۷۳
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
0
دوره آموزشی مالی و وصول مطالبات برای کارشناسان مالی شعب بیمه تجارت‌نو در سرتاسر کشور، برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی وصول مطالبات در بیمه تجارت‌نو

به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ دوره آموزشی مالی و وصول مطالبات با حضور قائم مقام و مدیران ارشد بیمه تجارت نو ۲۲ و ۲۳ مردادماه سال جاری در محل سالن اجتماعات شهید مفتح تهران با هدف ارتقای آگاهی و دانش فنی کارکنان مالی شعب برگزار گردید.

در این دوره آموزشی مباحثی، چون وصول مطالبات، کنترل صورتحساب‌ها، تهیه صورت تطبیق با بیمه‌گذار مغایرت بانکی، بررسی دستورالعمل‌های مصوب، تنخواه، قوانین مالیاتی تامین اجتماعی و ماده ۳۸ توسط معاونین واحد مالی، سیمین رسولی و ناهید ادریسی تدریس گردید و بر تعامل هر چه بیتشر واحد‌های فنی و مالی در سازمان تاکید شد.

در ادامه عناوین دیگری، چون تمامی زیر سیستم‌های مالی و گزارشات در نرم افزار فناوران توسط ندا عبدالملکی، معاون مدیر امور شعب و نمایندگان و گزارشگیری و استخراج اطلاعات مدیریتی توسط مهدی بنی‌حسینی رئیس اداره امور پیگیری شعب بیمه تجارت‌نو مطرح شد.

در پایان جلسه نیز از کارشناسان نمونه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: